🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11718.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

این ربات به افراد با محدودیت‌های حرکتی در پوشیدن لباس کمک می‌کند [تماشا کنید]

محققان MIT موفق به طراحی رباتی شده‌اند که می‌تواند با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی به افرادی که از محدودیت‌های حرکتی رنج می‌برند در پوشیدن لباس کمک کند. در این صورت چنین افرادی با سرعت ...

محققان MIT موفق به طراحی رباتی شده‌اند که می‌تواند با فناوری مبتنی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - بر هوش مصنوعی به افرادی که از محدودیت‌های حرکتی رنج می‌برند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - در پوشیدن لباس کمک کند. در این صورت چنین افرادی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - با سرعت بالاتر و تحت شرایط ایمن می‌توانند راحت‌تر لباس بپوشند.

ربات‌ها می‌توانند در انجام سریع‌تر و دقیق‌تر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - برخی فعالیت‌ها به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - ما کمک کنند. محققان MIT با هدف کمک به افراد با ناتوانی و محدودیت‌های حرکتی،‌ رباتی را توسعه داده‌اند که مجهز به بازوهای بزرگی است و می‌تواند در پوشیدن لباس به چنین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - افرادی کمک کند.

ربات توسعه یافته MIT بازوهای بزرگ خود را به راحتی خم می‌کند تا لباس را بر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - تن کاربر کند. این ربات کار را با دقت و رعایت نکات ایمنی انجام می‌دهد. پیش از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - این نیز محققان MIT ربات‌های مختلفی برای توسعه ربات با هدف کمک در پوشیدن لباس به افراد با محدودیت‌های حرکتی توسعه داده بودند، اما ربات‌های قبلی از ایمنی حرکتی لازم برخوردار نبودند و بیم آن می‌رفت به دلیل بروز خطا، ایمنی کاربر را به خطر بیندازند. ربات جدید مشکلات نمونه‌های قبلی را برطرف کرده و از مهارت، سرعت و ایمنی لازم برخوردار است.

«شن لی»، یکی از محققان این پروژه می‌گوید توسعه الگوریتم‌هایی برای جلوگیری از بروز صدمات جسمی به کاربر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - که کارایی خوبی هم داشته باشد،‌ یکی از چالش‌های اصلی طراحی و توسعه چنین ربات‌هایی است.

ربات جدید به گونه‌ای عمل می‌‌کند که حتی زمانی که کاربر در حال انجام فعالیت‌های دیگری مانند پاسخ‌گویی به موبایل است، می‌تواند به درستی کار خود را انجام دهد. «زاکوری اریکسون» از محققان دانشگاه کارنگی ملون می‌گوید ربات توسعه یافته می‌تواند حرکات انسان را پیش‌بینی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - کند و بر همین اساس بازخوردهای لازم را از خود نشان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - داده و رویکرد تعاملی خوبی با ربات دارد.

این پروژه هنوز در مراحل اولیه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سیاهکل استان گیلان - قرار دارد و می‌تواند راه را برای توسعه ربات‌هایی با توانمندی‌های بالاتر در آینده هموار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone