🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33151.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هیات دولت لایحه نظارت شهرداری بر تاکسی‌های اینترنتی را بررسی می‌کند

نظارت شهرداری بر تاکسی‌های آنلاین موضوعی‌ست که با آغاز به کار این کسب و کارها به راه افتاد و تا امروز هم ادامه دارد. با آنکه تاکسی‌های اینترنتی تا امروز نسبت به این موضوع مقاومت ...

نظارت شهرداری بر تاکسی‌های آنلاین موضوعی‌ست که با آغاز به کار این کسب و کارها به راه افتاد و تا امروز هم ادامه دارد. با آنکه تاکسی‌های اینترنتی تا امروز نسبت به این موضوع مقاومت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرده‌اند اما شهرداری همچنان بر سر مواضع خود ایستاده و از بررسی این موضوع در دولت خبر می‌دهد.

«محمدعلی افشانی» شهردار تهران، امروز در حاشیه مراسم تبادل تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درجمع خبرنگاران اعلام - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد:

«از آنجایی که تاکسیرانی زیرنظر شهرداری است، تاکسی‌های اینترنتی هم باید تحت نظارت شهرداری باشند و از این ارگان مجوز بگیرند. تا شهرداری بتواند آنها را ساماندهی کند. این موضوع در کمیسیون امور زیربنایی دولت تصویب شده و در انتظار تایید هیات دولت است.»

آنطور که ماهنامه پیوست گزارش کرده است، شهردار تهران اخذ مجوز این کسب‌وکارها از شهرداری را ضروری می‌داند و معتقد است که هر کسب‌وکاری علاوه بر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مجوز صنفی خود باید یک مجوز عمومی که نقش حاکمیتی دارد، داشته باشد چراکه موضوع حمل و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نقل یک موضوع حاکمیتی است. به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - همین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دلیل تاکسی‌های اینترنتی باید تحت نظارت شهرداری باشند اما این به معنی محدودیت در حوزه کسب‌وکار آنها نیست.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

«سورناستاری» معاون علمی‌وفناوری ریاست جمهوری نیز با تاکید بر اینکه بحث واگذاری تاکسی‌های اینترنتی به شهرداری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مطرح نیست، گفت:

«تاکسی‌های اینترنتی جزو کسب و کارهای نوین فناورانه هستند و مانند همه کسب و کارهای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دیگر باید مجوزهای لازم از شهرداری را اخذ کنند. استارتاپ‌های این حوزه که مجوز می‌خواهند، باید قبل از آن موافقت شهرداری را داشته باشند تا از این طریق بتوان آن‌ها را ساماندهی کرد.»

ستاری با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف، اطمینان خاطر داد که قرار نیست هیچ محدودیتی برای فعالیت این نوع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شرکت‌ها ایجاد شود و قرار است که شهرداری در تصمیم‌گیری‌ها منعطف عمل کند.

اوایل مردادماه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - امسال «امیر ناظمی» عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات، در حاشیه نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: «وزارت کشور با تقدیم لایحه‌ای به هیات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دولت خواستار محدودیت در فعالیت سرویس‌های حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.»

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

بعد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از اعلام این خبر نیز وزیر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ارتباطات قبلا در این مورد گفته بود که نظارت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شهرداری بر کار تاکسی‌یاب‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آنلاین از نظر اقتصادی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - منطقی نیست.

اواسط مرداد ماه نیز همزمان با بررسی لایحه پیشنهادی وزارت کشور در کمیسیون امور زیربنایی دولت، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با حضور نایب رئیس - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هیات مدیره اسنپ و مدیرعامل تپسی بیانیه‌ای اعتراضی به لایحه محدودسازی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی صادر کرده و نگرانی خود را از شائبه رقابت تاکسیرانی به عنوان زیرمجموعه شهرداری، از بین رفتن مزیت رقابتی تاکسی‌های اینترنتی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با دخالت در قیمت‌گذاری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و مغایرت با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فرآیند تسهیل صدور مجوز و محیط کسب‌وکار عنوان کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone