🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19300.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

حراج اطلاعات صدها هزار نفر از کارکنان شرکت‌های مطرح بازی‌ساز در دارک وب

هکرها در سال ۲۰۲۰ به شرکت‌های زیادی حمله کردند و حالا به نظر می‌رسد این حملات در ۲۰۲۱ هم ادامه دارد و اخیرا اطلاعات پرسنل شرکت‌های بازی‌ساز مطرح در دارک وب به فروش گذاشته شده‌اند. ...

هکرها در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - به شرکت‌های زیادی حمله کردند و حالا به نظر می‌رسد این حملات در ۲۰۲۱ هم ادامه دارد و اخیرا اطلاعات پرسنل شرکت‌های بازی‌ساز مطرح در دارک وب به فروش گذاشته شده‌اند.

یک شرکت امنیتی به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - نام «Kela Research» موفق به کشف بیش از ۵۰۰ هزار اعتبارنامه افشا شده مرتبط با کارکنان شرکت‌های بازی‌ساز مطرح و همچنین نزدیک به ۱ میلیون حساب مربوط به مشتریان و پرسنل آن‌ها شده است. اگرچه Kela نام این کمپانی‌ها را اعلام نکرده، اما به این موضوع اشاره داشته که در طول دو و نیم سال گذشته بازارهای زیرزمینی را تحت نظر داشته و تقریبا تمام بازی‌سازان بزرگ تحت تاثیر حملات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - سایبری قرار گرفته‌اند.

طبق اعلام Kela، این اعتبارنامه‌ها به مهاجمان اجازه دسترسی به شماری از منابع داخلی مانند پنل‌های ادمین و پروژه‌های در حال توسعه را می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - این شرکت امنیتی گفته:

«ما موفق به شناسایی حساب‌های در معرض خطری شده‌ایم که امکان دسترسی به منابع داخلی تمام - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - کمپانی‌های مورد بحث را فراهم می‌کند و این موضوع اهمیت بالایی دارد. این منابع توسط پرسنل مورد استفاده قرار می‌گیرند که برای مثال می‌توان به پنل‌های ادمین و محیط‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - مربوط به توسعه‌دهندگان اشاره کرد. افراد می‌توانند با پرداخت هزینه کمی این حساب‌ها را تصاحب کنند و به هسته شبکه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - یک کمپانی دسترسی داشته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - باشند.»

تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران

محققان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - امنیتی به چندین حمله باج‌افزاری بزرگ به کمپانی‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - بازی‌سازی در ماه‌های اخیر اشاره کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «کپکام» و «یوبی‌سافت» اشاره کرد. با این وجود اعتبارنامه‌های موجود در دارک وب نشان می‌دهند که کمپانی‌های تولیدکننده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - بازی با مشکلات امنیتی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بازی‌های آنلاین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - مورد استقبال زیادی از سوی گیمرها قرار گرفته‌اند و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - سازندگان بازی به اطلاعات مالی کاربران دسترسی دارند، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شیرگاه استان مازندران - شرکت‌ها باید بیش از گذشته روی حفظ امنیت کاربران و پرسنل خود تمرکز کنند. مهاجمان می‌توانند از طریق روش‌های پیچیده داده‌های کاربران را به سرقت ببرند و برای آن‌ها و همچنین کمپانی‌ها دردسرساز شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone