🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39089.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اولین اپ تشخیص چهره افراد با دقت 99 درصد توسط Blippar معرفی شد

کمپانی انگلیسی «Blippar» به تازگی اپلیکیشنی را منتشر کرده که ادعا شده با دقت بیش از 99 درصد می تواند چهره افراد حتی دوقلوها را از یکدیگر تشخیص دهد و از این حیث دقیقترین سیستم ...

کمپانی انگلیسی «Blippar» به تازگی اپلیکیشنی را منتشر کرده که ادعا شده با دقت بیش از 99 درصد می تواند چهره افراد حتی دوقلوها را از یکدیگر تشخیص دهد و از این حیث دقیقترین سیستم تشخیص چهره موجود است.

به لطف این اپ قادر خواهید بود افراد مختلف را از طریق - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چهره آنها تشخیص دهید. این اپ چهره را اسکن می کند و اطلاعات پروفایل آنها در شبکه اجتماعی را نمایش می دهد. کاربران همچنین می توانند تصویر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خود را توسط اپ اسکن کنند و اطلاعات شبکه های اجتماعی خود را نیز در آن تعریف نمایند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این فناوری که بر اساس واقعیت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افزوده شکل گرفته، توسط شرکت انگلیسی «Blippar» توسعه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داده شده و توانسته بیش از 400 هزار چهره مشهوری از جمله سیاست مداران، بازیگران سینما، خواننده ها، موسیقی دان ها، کارآفرینان، نویسنده ها، ورزشکاران مشهور و دانشمندان را با دقت 99 درصد تشخیص دهد.

تکنولوژی یاد شده بر اساس دید کامپیوتری سریع و هوش مصنوعی عمل می کند و بر اساس ادعای سازنده آن، در آینده می تواند برای احراز هویت در بانکداری الکترونیک و نیز مجوز ورود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به ساختمان ها به کار رود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
پیش از این سیستم تشخیص چهره آیفون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 10 اپل بارها از دوقلوهای همسان شکست خورده بود، ولی Blippar وعده کارکردی بسیار کم خطا را می دهد.

این اپ اطلاعات مرتبط با چهره های مشهور را از منابعی که به صورت عمومی در دسترس هستند استخراج می کند. به لطف فناوری تشخیص چهره Blippar - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افراد می تواند به دنبال علاقه مندی های خود بگردند و اطلاعات کلیدی این موارد را جستجو کنند. به عقیده «آمباریش میترا»، مدیر عامل و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موسس این کمپانی، کاربران این روشی جدید و سرگرم کننده برای نشان دادن این است - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که شما چه کسی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هستید و در عین حال در مورد دیگران نیز بیشتر بدانید.

این اپلیکیشن در حال حاضر برای کاربران هر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است، در واقع به لطف بهره مندی از یادگیری ماشینی به کاربران امکان اسکن نمودن هر شیء را می دهد. پس از اسکن اشیا، این برنامه اطلاعاتی در مورد آن را در اختیار کاربر می گذارد.

یادآوری می کنیم که پیش از این سیستم تشخیص چهره اپل بارها از دوقلوهای همسان شکست خورده بود. در صورتی که ادعای Blippar حقیقت داشته باشد، باید انتظار کارکردی بسیار بهتر از Face ID اپل را داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone