🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19293.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

Earin از کوچکترین و سبک‌ترین ایربادز کاملا بی‌سیم دنیا رونمایی کرد

در آستانه نمایشگاه CES 2021، شرکت «Earin» از جدیدترین هدفون کاملا بی‌سیم خود با نام «A-3» با قیمت 199 دلار رونمایی کرد که به ادعای این کمپانی کوچکترین و سبک‌ترین هدفون بازار است. ایربادز جدید ...

در آستانه نمایشگاه CES 2021، شرکت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - «Earin» از جدیدترین هدفون کاملا بی‌سیم خود با نام «A-3» با قیمت 199 دلار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - رونمایی کرد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - که به ادعای این کمپانی کوچکترین و سبک‌ترین هدفون بازار است.

ایربادز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - جدید با طراحی متفاوت و با کیس‌هایی در ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. جنس سری‌های هدفون، سیلیکونی نیستند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - و در نتیجه به صورت کامل در کانال گوش قرار نمی‌گیرند؛‌ بلکه Earin طراحی متفاوت‌تری را برای ایربادز جدید خود درنظر گرفته که کاربران بدون احساس خستگی بتوانند در کل روز از ایربادز A-3 به راحتی استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان

اپل نیز هدفون ایرپادز را تقریبا با رویکرد مشابه ایربادز Earin طراحی کرده است؛ ‌اما کیفیت صدای نسبتا ضعیفی خصوصا در بیس‌های پایین دارد. Earin برای حل مشکل کیفیت صدا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - از اسپیکرهای بزرگ 14.3 میلی‌متری کمک گرفته است که عملکرد قدرتمندتری نسبت به هدفون‌های قبلی شرکت دارند.

باتوجه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - به ابعاد اسپیکرها،‌ فضای زیادی برای سایر المان‌های ایربادز خصوصا باتری باقی نمی‌ماند. درنتیجه طول عمر باتری ایربادز  A-3 تنها 5 ساعت اعلام شده است. محصول جدید Earin نیازی به ویژگی‌های مانند حذف نویز فعال یا فعال کردن دستیار صوتی هندزفری ندارد.

ابعاد کیس شارژر آلومینیومی آنودایز ایربادز در مقایسه با خود هدفون بسیار بزرگ‌ به نظر می‌رسد. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - ظاهرا علت طراحی چنین کیسی، به باتری بزرگ آن مربوط می‌شود که می‌تواند تا 25 ساعت قابلیت شارژدهی داشته باشد. این کیس زیبا به صورت بی‌سیم یا از طریق اتصال USB شارژ مورد نیاز هدفون را تامین می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ایربادز  A-3 تشخیص خودکار گوش چپ و راست از یکدیگر است. هدفون کانال‌های استریو را به صورت اتوماتیک برای گوش‌های سمت راست و چپ تنظیم می‌کند. در واقع روی بدنه هدفون مشخص نشده که سری مربوط به کدام گوش است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان

هدفون جدید از شتاب سنج داخلی برخوردار است و با سیستم عامل اندروید و iOS  قابلیت همگام سازی دارد و کاربر به راحتی می‌‌تواند از میزان شارژ باقیمانده باتری مطلع شود.

ایربادز A-3 با وجود طراحی خاصی که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - دارد می‌تواند تا حدی در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب از خود مقاومت نشان دهد و از استاندارد IP52   بهره می‌برد. هدفون جدید با چیپست QCC5121 کوالکام مجهز به حسگر تشخیص قرار گرفتن در گوش است. در واقع وقتی حین پخش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - موسیقی کاربر هدفون را از گوش خود خارج می‌کند، ایربادز به صورت خودکار، پخش موسیقی را متوقف می‌کند . هدفون جدید از کدک‌های با تاخیر کم بلوتوث  SBC ،AAC ،aptX و aptX پشتیبانی می‌کند.

باید دید آیا A-3 می‌تواند کیفیت صوتی مطلوبی را ارائه دهد تا بتواند با سایر هدفون‌های کاملا بی‌سیم  200 دلاری رقابت کند یا خیر. ایربادز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - جدید در دو ترکیب رنگ کیس مشکی و نقره‌ای فصل اول 2021 به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بیجار استان کردستان - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone