🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19290.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت با اضافه کردن فید اخبار و آب‌و‌هوا تسک‌بار ویندوز 10 را دگرگون می‌کند

مایکروسافت در حال آزمایش اضافه کردن ویجت‌های جدید اخبار و اطلاعات آب و هوایی به تسک بار ویندوز 10 است. با این حساب به زودی کاربران شاهد بزرگترین تغییر در تسک بار ویندوز 10 خواهند ...

مایکروسافت در حال آزمایش اضافه کردن ویجت‌های جدید اخبار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - و اطلاعات آب و هوایی به تسک بار ویندوز 10 است. با این حساب به زودی کاربران شاهد بزرگترین تغییر در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - تسک بار ویندوز 10 خواهند بود.

کاربران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود از طریق تسک بار به جدیدترین اخبار ورزشی، تیترهای خبری مهم، اطلاعات مربوط به سهام و اطلاعات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - آب و هوا دسترسی داشته و بدون نیاز به باز کردن منوی شروع،‌ نصب برنامه‌های شخص ثالث یا جستجوی آنلاین، به سرعت چنین اطلاعاتی را در اختیار داشته باشند.

ویژگی جدید از امروز به صورت آزمایشی در دسترس برخی کاربران قرار گرفته و امید آن می‌رود تا پایان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - سال 2021 و پس از آنکه ردموندی‌ها بررسی‌های لازم را روی قابلیت انجام دادند، در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان

مایکروسافت از شبکه «مایکروسافت نیوز» (Microsoft News)  برای نمایش اخبار و اطلاعات منتشر شده بیش از 4500 منبع استفاده می‌کند. این شرکت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - در ماه‌های اخیر این کار را از طریق هوش مصنوعی انجام داده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - است.

اطلاعات مربوطه در طی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - روز به صورت خودکار به روز می‌شوند و در این بروز رسانی علایق کاربر نادیده گرفته نخواهد شد. در واقع در این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - ویژگی جدید، اخبار و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - اطلاعات با توجه به علاقمندی کاربر نمایش داده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌شود و هوش مصنوعی خیلی زود یاد می‌گیرد که چه خبرهایی را برای کاربر حذف و چه خبرهایی را برای وی نمایش بدهد.

احتمالا اواخر سال 2021 این قابلیت جدید پس از بررسی‌های لازم در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر ویژگی جدید در مرحله آزمایشی در دسترس برخی کاربران ایالات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - متحده، کانادا، انگلیس، استرالیا و هند قرار گرفته است.

کاربرانی که تمایل به استفاده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - از قابلیت جدید نداشته باشند، می‌توانند این ویژگی را برای خود غیر فعال کنند. همچنین گفته می‌شود انتشار اخبار و اطلاعات آب و هوایی بدون تبلیغات برای کاربران نمایش داده خواهد شد.

- تعمیرات مایکروفر سام در شهر صومعه سرا استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone