🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19304.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا برای اولین بار نمایشگر 120 هرتز +QHD را به پرچمدارهای گلکسی می‌آورد

یکی از منابع آگاه با انتشار تصویری در توییتر منتسب به تنظیمات گلکسی S21 الترا ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند با نمایشگر 120 هرتز و رزولوشن +QHD رونمایی خواهد شد. این نخستین بار است ...

یکی از منابع آگاه با انتشار تصویری در توییتر منتسب به تنظیمات گلکسی S21 الترا ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند با نمایشگر 120 هرتز و رزولوشن +QHD رونمایی خواهد شد. این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - نخستین بار است که گوشی هوشمندی از سامسونگ می‌‌تواند هر دو ویژگی را به صورت همزمان ارائه دهد.

به‌نظر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - می‌رسد نسخه الترا گلکسی S21 به سرعت به یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی تبدیل شود. حساب کاربری «UniverseIce» در توییتر که پیش از این نیز خبرهایی درمورد مشخصات پرچمداران جدید کره‌ای‌ها به اشتراک گذاشته، با ارائه تصویری از صفحه تنظیمات نسخه الترا این سری، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ پیش از فرارسیدن موعد رونمایی منتشر کرده است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان

همان‌طور - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - که تصویر منتشر شده دیده می‌شود، گلکسی S21 الترا احتمالا با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل یعنی +QHD در دسترس کاربران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - قرار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - خواهد گرفت. نکته مهم این است که کاربران همزمان نیز می‌توانند نرخ بروزرسانی 120 هرتز نمایشگر را نیز در اختیار داشته باشند.

گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20 نیز از نظر فنی قادر به پشتیبانی همزمان از هر دو ویژگی بودند؛ اما سامسونگ عمدا تصمیم گرفت هر دو قابلیت را همزمان در اختیار کاربران قرار ندهد. به نظر می‌رسد مصرف بالای انرژی توسط نمایشگری با چنین رزولوشن و نرخ بروزرسانی یکی از دلایلی بوده که باعث شده کره‌ای‌ها چنین تصمیمی برای گلکسی S20 بگیرند.

احتمالا نسخه الترا گلکسی S21 با باتری با ظرفیت بالاتر،‌ گزینه‌ای برای فعال کردن هر دو ویژگی به صورت همزمان خواهد داشت. هرچند به نظر می‌رسد دو عضو دیگر این خانواده یعنی گلکسی S21 و نسخه پلاس با ظرفیت باتری کمتر، این دو ویژگی را به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار ندهند.

ایوان بلاس یکی از افرادی که اطلاعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند جدید پیش از موعد رونمایی منتشر‌ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - می‌کند، پوسترهای رسمی مربوط به پرچمداران گلکسی S21 به اشتراک گذاشته است که اطلاعاتی در مورد دوربین گوشی‌های این سری ارائه می‌دهد.

باتوجه به اطلاعات پوسترها احتمالا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - گلکسی S21 الترا علاوه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - بر ماژول دوربین پریسکوپ، مجهز به لنز تله فوتو نیز خواهد بود. در پوسترها، فاصله کانونی مشخص نشده است؛ اما ظاهرا بزرگنمایی حسگر دوربین 10 برابری خواهد بود.

احتمالا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند با حسگر نسل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان - جدید  HM2 یا طبق شایعه‌های قبلی با حسگر HM3 معرفی می‌شود.

درنهایت باید منتظر رویداد رونمایی 25 دی‌ماه ( 14 ژانویه) باشیم تا ببینیم سامسونگ پرچمداران جدید خود را با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.

- تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خدابنده استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone