🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19314.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

با این ۵ ابزار ویرایش عکس را به هوش مصنوعی بسپارید

اگر مهارت چندانی در ویرایش تصاویر با برنامه‌های حرفه‌ای مانند فتوشاپ ندارید یا اینکه نمی‌خواهید وقت زیادی برای چنین کاری صرف کنید، می‌توانید به سراغ ابزارها و اپ‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی بروید. در ...

اگر مهارت چندانی در ویرایش تصاویر با برنامه‌های حرفه‌ای مانند فتوشاپ ندارید یا اینکه نمی‌خواهید وقت زیادی برای چنین کاری صرف - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - کنید، می‌توانید به سراغ ابزارها و اپ‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی بروید. در این مقاله ۵ ابزار رایگان را به شما معرفی می‌کنیم.

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را تجربه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - کرده و در بخش‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی می‌توانند در چندین ثانیه کیفیت تصاویر شما را بهبود دهند، بنابراین اگر عکاس حرفه‌ای نباشید یا اینکه مهارت چندانی در ویرایش تصاویر نداشته باشید، آن‌ها برای شما کارایی بالایی خواهند داشت.

این ابزارها عملکردهای مختلفی از بهبود کیفیت تصاویر قدیمی گرفته تا رفع مشکل فوکوس را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این مقاله می‌خواهیم ۵ ابزار رایگان را معرفی کنیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - که برخی از آن‌ها مبتنی بر وب هستند و تعدادی دیگر به صورت اپلیکیشن موبایل توسعه پیدا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - کرده‌اند. در ادامه برای آشنایی با ابزارهای ویرایش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - عکس با هوش مصنوعی با دیجیاتو همراه باشید.

Hotpot AI - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - Tools

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

Hotpot یک اپ رایگان تحت وب است که چندین گزینه برای ویرایش عکس در اختیارتان قرار می‌دهد. مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی این سایت شامل ویرایشگر هوشمند مانند افزودن رنگ به تصاویر سیاه و سفید، بهبود کیفیت تصاویر قدیمی، حذف پس زمینه از یک عکس و تار کردن چهره می‌شود.

عکس‌های خانوادگی قدیمی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - معمولا پس از گذشت سال‌ها به دلیل نگهداری نامناسب با خراش مواجه می‌شوند. اگر این تصاویر خم شده باشند، دچار چین‌خوردگی می‌شوند که عناصر عکس را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - از بین می‌برد. قابلیت «بازیابی تصویر با هوش مصنوعی» عملکرد بی‌نظیری دارد و عکس‌های قدیمی را به یک تصویر جدید تبدیل می‌کند. این ویژگی نه تنها خراش‌های عکس را از بین می‌برد، بلکه باعث تعادل رنگ و اشباع در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - آن می‌شود و عکس‌ها را مدرن‌تر نشان می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت، اضافه کردن رنگ به تصاویر به وسیله هوش مصنوعی است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به عکس‌های سیاه و سفید رنگ اضافه کنید، البته عملکرد بی‌نظیری ندارد و در رنگ‌های تیره با مشکل مواجه می‌شود. تنظیمات آن دارای ۵ عامل برای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - رنگ آمیزی است و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید که روی خروجی تاثیر می‌گذارند.

ImgLarger

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

در دنیای فناوری چندین وب اپ وجود دارد که با استفاده از یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی کیفیت تصاویر با رزولوشن پایین را بهبود داده و ابعاد آن را هم افزایش می‌دهند. در این میان ImgLarger یکی از بهترین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - سرویس‌ها و ابزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

ImgLarger از فایل‌های تصویری با فرمت JPG و PNG با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - حداکثر حجم ۵ مگابایت و ابعاد ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - می‌کند. شما می‌توانید ابعاد تصاویر موردنظرتان را ۲ تا ۴ برابر افزایش دهید و تمام فرایند به صورت آنلاین رخ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - می‌دهد. مدت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - زمان تکمیل پردازش هم به سایز تصویر شما بستگی دارد. زمانی که این فرایند کامل شود و تصویر نهایی آماده دانلود باشد، ImgLarger از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهد.

این وب اپ دارای چندین ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر است. یکی از این ابزارها «ImgDenoiser» نام دارد که نویز عکس را کاهش می‌دهد. ابزار دیگری به نام «ImgSharpener» تاری تصاویر را اصلاح می‌کند و در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - نهایت ابزار «ImgEnhancer» با استفاده از هوش مصنوعی رنگ، کنتراست - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - و کیفیت عکس را بهبود می‌دهد. نسخه رایگان ImgLarger به ۸ عکس محدود می‌شود.

 Profile Pic Maker

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

در اینترنت ابزارهای رایگان زیادی وجود دارند که با استفاده از هوش مصنوعی پس زمینه تصاویر را حذف می‌کنند. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - یکی از این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - ابزارها Profile Pic Maker نام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - دارد که علاوه بر چنین قابلیتی، می‌تواند تغییرات دیگری هم در عکس اعمال کند و یک ابزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی توانمند است.

یکی از عکس‌های خود را درون این سایت آپلود کنید تا ابزار هوش مصنوعی آن پس زمینه را حذف کند و تنها چهره و بدن شما باقی بماند. پس از اینکار می‌توانید روی بخش خاصی زوم کنید یا آن را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - بچرخانید تا مناسب پروفایل شما شود.

پس از تنظیم چهره خود، از تنظیمات Profile Pic Maker برای انتخاب پس زمینه و رنگ آن استفاده کنید. در این سایت چندین طراحی و همچنین ترکیب رنگی به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - چشم می‌خورد که ظاهر متفاوتی به عکس شما می‌بخشند. شما همچنین می‌توانید به سر خود سایه اضافه کنید.

 Remini

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

در تصاویر گروهی برخی افراد از نظر فوکوس مشکلی ندارند، اما تعدادی از آن‌ها چندان شارپ به نظر نمی‌رسند. علاوه بر این زمانی که بخواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن عکس بگیرید، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - امکان تار شدن تصویر وجود دارد. برای رفع این مشکلات می‌توانید از اپ Remini استفاده کنید که برای اندروید و iOS توسعه پیدا کرده است.

وقتی برای اولین بار عکس خود را درون این اپ قرار می‌دهید، احساس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - می‌کنید در حال کار با یک برنامه جادویی هستید. زیر تصویر یک اسلایدر قرار دارد که می‌توانید تفاوت عکس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - اصلی و عکس ویرایش شده را مشاهده کنید. Remini تغییرات زیادی در تصویر شما اعمال می‌کند و از عملکرد آن احتمالا شگفت‌زده می‌شوید.

این اپ دارای چندین گزینه برای ویرایش عکس است که برای مثال می‌توان به رفع خراش‌های تصویر و همچنین رنگ‌آمیزی آن اشاره کرد. با این وجود یکی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - از کاربرد‌ی‌ترین ابزارهای آن، تغییر فوکوس است که تاری تصویری را از بین می‌برد.

Remini در نسخه رایگان امکان ویرایش ۱۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - تصویر را برای کاربران فراهم می‌کند و پس از آن باید ماهانه ۴.۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. با پرداخت این حق اشتراک، دیگر محدودیتی برای ویرایش تصاویر نخواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

Remini

سازنده: Remini قیمت: رایگان و پولی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS حجم: ۳۰ / ۹۰ مگابایت زبان:

 Tokking Heads

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

Tokking Heads یکی از جذابترین ابزارها برای دستکاری تصاویر و ویرایش عکس با هوش مصنوعی است. اگر عکس پروفایل خود یا یکی از دوستانتان را درون این سایت و اپ آپلود کنید، آن را به یک ویدیو انیمیشنی در حال خوانندگی تبدیل می‌کند.

استفاده از این ابزار ساده است و تنها کافیست عکس خود را درون آن آپلود کنید یا به سراغ تصویر یکی از افراد مشهور درون آن بروید. اگر می‌خواهید از عکس خود استفاده کنید، از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - این موضوع که در حال مشاهده دوربین هستید، مطمئن شوید. این وب اپ از طریق مرورگر در اندروید عملکرد مناسبی دارد و کاربران آیفون هم می‌توانند از اپ مخصوص آن بهره ببرند.

پس از آپلود عکس، یکی از چهار ویدیوی درون آن را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید از خود فیلم بگیرید که برای اینکار باید به سراغ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - گزینه «Use your own - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - video» بروید. دوربین را به گونه‌ای روبه‌روی چهره خود بگیرید که موقعیت آن تفاوتی با تصویرتان نداشته باشد. روبه‌روی دوربین شروع به صحبت کنید و از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - خود فیلم بگیرید.

در نهایت گزینه «Generate Talking  Head» را انتخاب کنید تا پردازش شروع شود. تکمیل این فرایند تقریبا دو دقیقه طول می‌کشد و سپس ویدیویی از چهره خود در حال خوانندگی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید به صورت رایگان نسخه با رزولوشن پایین و دارای واترمارک آن را دانلود کنید. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - برای دستیابی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - به نسخه با رزولوشن بالا و همچنین حذف واترمارک، باید حق - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - اشتراک پرداخت کنید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

TokkingHeads

سازنده: Rosebud AI قیمت: رایگان و پولی دسته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۱۵.۳ مگابایت زبان:

در این مقاله ۵ ابزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - به شما معرفی کردیم که هرکدام از آن‌ها امکانات مختلفی را در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - اختیارتان قرار می‌دهند. هوش مصنوعی در آینده تغییرات شگرفی در عکاسی و همچنین ویرایش تصاویر اعمال خواهند کرد و کاربرد آن روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آوازه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر میشه بگید دور و بر روستای تل رشتان کازرون خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای تل رشتان شهر کازرون خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone