🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19319.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مهندس سابق اپل اعلام کرد: اپل ۱۰ سال مشغول توسعه چیپ M1 بوده است

اپل سال ۲۰۲۰ از اولین پردازنده مبتنی بر ARM خود برای مک‌ها رونمایی کرد. حالا طبق گفته یکی از مهندسان سابق اپل، این کمپانی از یک دهه قبل در حال حرکت به سمت توسعه چیپ ...

اپل سال ۲۰۲۰ از اولین پردازنده مبتنی بر ARM خود برای مک‌ها رونمایی کرد. حالا طبق گفته یکی از مهندسان سابق اپل، این کمپانی از یک دهه قبل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - در حال حرکت به سمت توسعه چیپ M1 بوده است.

به تازگی یکی از مهندسان ارشد کرنل به نام «شک ران» که در سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ در اپل مشغول به فعالیت بوده، در یک رشته توییت اطلاعاتی درباره تاریخچه چیپ M1 و همچنین تلاش‌های اپل برای توسعه پردازنده جایگزین اینتل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - منتشر کرده است.

طبق گفته ران، اپل از یک دهه پیش یعنی از سال ۲۰۱۰ در حال کار روی چنین پردازنده‌ای بوده و در آن سال با ARM برای ساخت یک مجموعه دستورالعمل (ISA) اختصاصی قرارداد بسته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - بود. در آن سال ARM حتی طراحی اصلی چیپ خود را به پایان نرسانده بود تا بتواند آن را در اختیار تولیدکنندگان دیگر قرار دهد.

اپل در سال ۲۰۱۳ از تراشه ۶۴ بیتی اپل A7 همراه با آیفون 5S رونمایی کرد که به گفته ران، رقبای آن مانند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - سامسونگ و کوالکام اطلاعی از عملکرد آن نداشتند. A7 اولین چیپست - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - ۶۴ بیتی بود که در یک گوشی هوشمند مصرفی مورد استفاده قرار گرفت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - و اپل در آن زمان ادعا کرد که عملکرد آن نسبت به نسل قبلی یعنی A6 - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - تا ۲ برابر  سریعتر است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل

ران همچنین به پافشاری اپل روی معماری با مصرف انرژی بسیار بهینه و فرکانس پایین اشاره کرده که امکان افزودن هسته‌های بیشتر به تراشه‌ها را فراهم می‌کرد. این مهندس سابق اپل ادعا کرده عملکرد بالای چیپ M1 به علت مجموعه دستورالعمل ARM نیست و مربوط به برنامه‌های اپل برای بهبود عملکرد هسته‌ها از یک دهه پیش می‌شود.

چیپ M1 اولین قدم اپل برای آوردن تراشه‌های مبتنی بر ARM در دنیای مک محسوب می‌شود، با این حال عملکرد بی‌نظیری دارد که ظاهرا دلیلش برنامه‌ریزی ۱۰ ساله کوپرتینویی‌ها بوده است. با توجه به این موضوع مانند پردازنده‌های سری A، باید منتظر بهبود چشمگیر عملکرد آن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - در نسل‌های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - آینده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یه سوال داشتم شرکت شما آیا شهرک طالقانی اربیل اردبیل تعمیرات داره.
پاسخ: بله در شهرک طالقانی اربیل شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone