🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19298.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از تلویزیون‌های جدید Neo QLED و MicoLED رونمایی کرد

سامسونگ در رویداد آنلاین «First Look » در آستانه نمایشگاه CES 2021، از نسل جدید تلویزیون‌های Neo QLED و MicoLED رونمایی کرد و مدل‌های جدید تلویزیون‌های Lifestyle را معرفی کرد. تلویزیون‌های نسل جدید Neo QLED کره‌ای‌ها در ...

سامسونگ در رویداد آنلاین «First Look » در آستانه نمایشگاه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - CES 2021، از نسل جدید تلویزیون‌های Neo QLED و MicoLED - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - رونمایی کرد و مدل‌های جدید تلویزیون‌های Lifestyle را معرفی کرد.

تلویزیون‌های نسل جدید Neo QLED کره‌ای‌ها در دو مدل 8K و 4K با نام‌های QN900A و QN90A از فناوری نور پس زمینه و فناوری پردازش تصویر جدید بهره می‌برند. تلویزیون‌های Neo QLED از فناوری نور پس زمینه Mini LED استفاده می‌کنند. در این فناوری LED‌های بسیار کوچکتری در پشت نمایشگر قرار داده می‌شود که می‌تواند نور را در سطحی بسیار کوچکتر متمرکز کند. در نتیجه این فناوری به بهبود کنتراست تصویر کمک می‌کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان

تلویزیون‌های جدید Neo QLED همچنین دارای پردازشگر تصویر جدیدی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - به نام Neo Quantum Processor هستند که از 16 مدل شبکه عصبی آموزش دیده هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برای افزایش رزولوشن پنل استفاده می‌کند.

این تلویزیون‌های جدید همچنین دارای ویژگی‌های دیگری مانند حاشیه‌های باریک تر،  سیستم مدیریت کابل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - بهتر، سیستم صوتی جدید با قابلیت ردیابی اشیا هستند. از دیگر ویژگی های جدید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - می توان به قابلیتی به نام Samsung Health به قابلیت Smart Trainer به عنوان مربی شخصی، حالت‌های بازی 21:9 و 32:9، یکپارچه سازی AMD FreeSync  پریمیوم، گوگل Duo و آفیس  365 اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان

Samsung Health می‌تواند خانه را به سالن ورزشی تبدیل کند و ویژگی جدید Smart Trainer دقیقا مانند مربی شخصی ورزشی فعالیت‌های کاربر را به صورت بلادرنگ تجزیه و تحلیل می‌کند. حین تمرینات ورزشی و همچنین بعد از اتمام کار، Smart Trainer به کاربر فیدبک می‌دهد و کمک می‌کند تا تمرینات ورزشی را به درستی انجام بدهد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان

سامسونگ همچنین از رونمایی دو مدل جدید تلویزیون با فناوری microLED با نمایشگر  110 و 99 اینچی خبر داد که با پلتفرم Smart TV هوشمند سامسونگ در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. هر دو مدل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - تلویزیون جدید کره‌ای‌ها از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - نمایشگری با رزولوشن 4K و صدای 5.1 کاناله بهره می‌برند.

در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - فناوری نمایشگرهای microLED، پیکسل‌ها با گذشت زمان دچار مشکل نمی‌شوند ولی مساله - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - مهم این است که این نمایشگرها قیمت بسیار بالایی دارند. این نخستین باری است که سامسونگ تلویزیون‌های  microLED را به مصرف کنندگان عرضه می‌کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان

در کنار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان - این دو نسل جدید، سامسونگ همچنین مدل‌های به روز شده تلویزیون‌های Lifestyle را نیز معرفی کرد. تلویزیون‌های جدید نسبت به نسل قبلی از قابی با طراحی بسیار باریک‌تر برخوردار هستند. قاب مدل‌های جدید در پنج رنگ و دو سبک طراحی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسدآباد استان همدان

سامسونگ استراتژی‌های جدیدی را در عرضه محصولات سبز نیز دنبال می‌کند. کره‌ای‌ها برای بهبود بهره‌وری انرژی، محصولات جدید خود را در بسته‌بندی‌هایی از جنس مواد پایدار به بازار عرضه می‌کنند. سامسونگ ریموت کنترل  جدیدی را معرفی کرده که با انرژی خورشیدی کار می‌کند و می‌تواند از روشنایی داخلی یا خارجی یا از طریق USB شارژ شود. همچنین این ریموت کنترل خورشیدی از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone