🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19291.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک دکمه لایک را از صفحات عمومی حذف کرد

فیسبوک از تغییر طراحی قابل توجهی در صفحات خود خبر داد. این شبکه اجتماعی در طراحی صفحات جدید بیش از آنکه به لایک شدن پست‌ها اهمیت بدهد، روی تعداد فالورها تمرکز می‌کند و با همین ...

فیسبوک از تغییر طراحی قابل توجهی در صفحات - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - خود خبر داد. این شبکه اجتماعی در طراحی صفحات جدید بیش از آنکه به لایک شدن پست‌ها اهمیت بدهد، روی تعداد فالورها تمرکز می‌کند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - و با همین استدلال دکمه لایک از صفحات عمومی مورد استفاده هنرمندان،برندها و اشخاص مشهور حذف شده است.

فیسبوک معتقد است که تعداد فالوورهایی که پست‌های جدید و به روز شده را مشاهده می‌کنند؛ بیشتر از تعداد لایک‌ها اهمیت دارند؛ درنتیجه به جای تمرکز روی تعداد لایک‌ها به تعداد فالوورها بیشتر اهمیت می‌دهد. برخی کاربران در حال حاضر صفحات فیسبوک را با طراحی جدید در اختیار دارند و به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - ‌زودی کلیه کاربران می‌توانند چنین تغییراتی را دریافت کنند.

یکی دیگر از تغییرات جدید فیسبوک اضافه شدن فید خبری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - اختصاصی است که به ادمین و صاحبان حساب‌های کاربری این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد در قالب فردی معمولی با طرفداران خود وارد گفتگو و تعامل شوند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران

در صفحات - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - جدید فیسبوک همچنین پیشنهادهایی برای ارتباط با سایر صفحات، ارتباط با افراد شاخص،‌ گروه‌ها و موضوعات پرطرفدار ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند نظرات سایر کاربرانی که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - آن صفحه را فالو کرده‌اند را در قسمت نظرات مشاهده کنند. امکان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - فالو کردن صفحات به صورت مستقیم از طریق - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - قسمت نظرات و پست‌های پیشنهادی وجود دارد.

ابزارهای مدیریت صفحه نیز در طراحی جدید نسبت به قبل بهبود پیدا کرده‌اند. ادمین صفحات می‌توانند سطوح دسترسی مختلفی را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - برای کاربران درنظر بگیرند. فیسبوک اعلام کرده که قابلیت‌های بهتری برای یکپارچه سازی صفحات برای جلوگیری از انتشار محتوای نفرت انگیز، خشونت آمیز و غیر اخلاقی یا انتشار هرزنامه با هویت‌های جعلی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - در طراحی جدید در نظر گرفته است.

از دیگر تغییرات جدید طراحی صفحات فیسبوک می‌توان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - به اضافه شدن فرمت جدید پرسش و پاسخ اشاره کرد که به کاربران امکان تعامل بهتر و مناسب‌تری را با طرفدارانشان می‌دهد. در طراحی جدید فالوورها می‌توانند سوالات خود را در مورد موضوعی خاص به راحتی مطرح کنند.

علاوه بر این ، ادمین‌ می‌تواند به راحتی از پروفایل شخصی خود به صفحاتی که مدیریت می‌کند جابجا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بابل استان مازندران - شود. به علاوه در بازطراحی جدید،‌ جزئیات مهمی مانند بیوگرافی به شکل بهتری نمایش داده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone