🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19287.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کارت‌های حافظه جدید ADATA سه برابر سریع‌تر از مدل‌‌های فعلی هستند

کمپانی ADATA نسل جدیدی از کارت‌های حافظه SD را توسعه داده که نسبت به مدل‌های کنونی از سرعت فوق‌العاده بالاتری بهره می‌برند. شرکت تایوانی ADATA که در زمینه توسعه سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی نظیر ماژول DRAM و حافظه فلش NAND تبحر دارد، نسل ...

کمپانی ADATA نسل جدیدی از کارت‌های حافظه SD را توسعه داده که نسبت به مدل‌های کنونی از سرعت فوق‌العاده بالاتری بهره می‌برند.

شرکت تایوانی ADATA که در زمینه توسعه سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی نظیر ماژول DRAM و حافظه فلش NAND تبحر دارد، نسل جدیدی از کارت‌ها را با عنوان «SD Express» توسعه داده که در بهار سال آینده از راه می‌رسند. طبق ادعای سازنده این کارت‌ها قادر به خواندن داده‌ها با سرعت ۸۲۴ و نوشتن با سرعت ۴۱۰ مگابایت در ثانیه هستند که تقریبا ۲.۶ برابر حداکثر سرعت در مدل‌های UHS-II و UHS-III کنونی است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان
بنچمارک SD Express

ADATA برای دستیابی به این سرعت از مشخصات SD7.0 استفاده کرده که به تازگی منتشر شده و شامل بکارگیری رابط‌های پر سرعت PCIe و NVM3 می‌شود. این استاندارد توسط «انجمن SD» و با توجه به نیاز روزافزون کاربران به ذخیره‌سازی محتوا و انتقال آنها در سیستم‌های مبتنی بر کارت حافظه معرفی شده و هدف از آن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان - افزایش سرعت این ابزارهای ذخیره‌سازی است.

استفاده از هر دو رابط‌ PCIe و NVM3 که پیش از این در حافظه‌های SSD بکار برده شده، افزایش سرعت کارت‌‌های SD Express تا ۳۰۰ درصد را ممکن می‌سازد. نرخ انتقال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان - حافظه‌های SSD به لطف همین رابط‌ها به شکل چشمگیری از هاردها بیشتر است.

از آنجا که پیاده سازی این روش نیازمند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان - پین‌های بیشتر است، دستیابی به این سرعت تنها در دستگاه‌های مجهز به اسلات کارت SD 7.0 ممکن خواهد بود. با این حال کارت‌های جدید ADATA هنوز هم در دستگاه‌های قدیمی قابل استفاده خواهد بود و از اینرو نیازی به نگرانی در مورد انتقال فایل‌های ذخیره شده در SD Express به دستگاه‌های کنونی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان - وجود ندارد.

ADATA اطلاعات دیگری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر چناران استان خراسان - را درباره مشخصات کارت‌های SD Express یا قیمت آنها اعلام نکرد اما در بهار آینده شاهد عرضه آنها به بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone