🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19295.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مقاوم‌ترین و ضعیف‌ترین گوشی‌های سال 2020 به انتخاب کانال زک نلسون

«زک نلسون» از کانال یوتیوبی JerryRigEverything طی سال گذشته میلادی، ده‌ها گوشی هوشمند را از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی، خمش و حرارت مورد بررسی قرار داده است. در آغاز سال نو میلادی،‌ زک نلسون در اقدامی ...

«زک نلسون» از کانال یوتیوبی JerryRigEverything طی سال گذشته میلادی، ده‌ها گوشی هوشمند را از نظر مقاومت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - در برابر خراشیدگی، خمش و حرارت مورد بررسی قرار داده است. در آغاز سال نو میلادی،‌ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - زک نلسون در اقدامی جالب فهرستی از سخت‌جان‌ترین و مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار در سال 2020 منتشر کرد.

از نگاه زک نلسون گوگل پیکسل 5، تعمیرپذیری بسیار خوبی در بین تمامی گوشی‌های هوشمند 2020 دارد و لقب تعمیرپذیرترین گوشی سال 2020 را از آن خود کرد. نمایشگر پیکسل 5 در زمانی حدود یک دقیقه تعویض می‌شود. البته زک، لفظ فریبکارترین گوشی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - سال را نیز به دلیل استفاده از عبارت بدنه فلزی به این گوشی داد چرا که فقط لایه داخلی آن فلزی است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان

در نگاه اول به نظر می‌رسد به غیر از دکمه پاور، بقیه قسمت‌های گوشی هوشمند پیکسل 5 غیر فلزی است. در ویدیوی بررسی زک نلسون مشخص شد که زیر لایه به ظاهر پلاستیکی، فلز قرار دارد. در واقع جنس بدنه پیکسل 5 از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - آلیاژی مخصوص است که گوگل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - آنرا آلیاژی پلاستیکی را «bio resin» نامگذاری کرده است. زک نلسون - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - برای نشان دادن لایه فلزی پنهان شده زیر بدنه ظاهرا پلاستیکی، خراش‌های عمیقی روی بدنه دستگاه ایجاد کرده بود.

برادر کوچکتر پیکسل 5 یعنی پیکسل 4a - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - نیز از سوی زک نلسون به عنوان مقاوم ترین موبایل سال گذشته میلادی معرفی شد. اکسون 20 با طراحی خلاقانه‌ای که دراد توجه بسیاری را به خود جلب کرد و زک نیز لقب مبتکرانه‌ترین گوشی سال را به این موبایل داد. زد‌تی‌ای اکسون 20 نخستین گوشی هوشمند بازار است که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد

از بین گوشی‌های جدید اپل هم آیفون 12 پرو مکس به دلیل برخورداری از بهترین طراحی داخلی در فهرست زک نلسون قرار داد. یکی از غیر قابل تعمیرترین گوشی‌های سال گذشته میلادی، بلک شارک 3 است و ضعیف‌ترین گوشی از نظر مقاومت نیز وان پلاس نورد اعلام شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone