🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41357.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تبلیغات روسیه در فیسبوک برای انتخاب ترامپ را ده میلیون نفر دیده اند

چندی پیش مطلع شدید که روسیه از پلتفرم تبلیغاتی فیسبوک برای تأثیر گذاری در انتخابات آمریکا استفاده کرده است. فیسبوک امروز اعلام کرد این تبلیغات به 10 میلیون نفر نشان داده شده که 44 درصد ...

چندی پیش مطلع شدید که روسیه از پلتفرم تبلیغاتی فیسبوک برای تأثیر گذاری در انتخابات آمریکا استفاده کرده است. فیسبوک امروز اعلام کرد این تبلیغات به 10 میلیون نفر نشان داده شده که 44 درصد بازدیدها قبل از انتخابات و 56 درصد نیز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا صورت گرفته است.

به گفته غول شبکه های اجتماعی در مجموع 3000 مورد تبلیغات از گروهی به نام «آژانس تحقیقات اینترنتی» وابسته به کرملین شناسایی شده. فیسبوک امروز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در کنگره متعهد شد حداقل 1000 نفر را برای بازبینی پیام های تبلیغاتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - استخدام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نماید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

طبق - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اظهارات فیسبوک یک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چهارم این پیام های تبلیغاتی هیچگاه به نمایش در نیامده اند، چون احتمالاً گروه بسیار محدودی را هدف قرار داده بودند.

«الیوت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شارژ» مدیر بخش سیاست های این کمپانی می گوید بخش اعظم تبلیغات مورد بحث با هدف ایجاد تفرقه و جدایی بین گروه های مختلف ایدئولوژیکی عرضه شده و مسائل حساسی از جمله مهاجرت، تبعیض نژادی و حق همراه داشتن اسلحه را هدف - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قرار داده اند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این اظهارات نشان می دهد پروپاگاندای روسیه به راحتی و با پرداخت مبلغی ناچیز (حدود 100 هزار دلار) توانسته این حجم از اثربخشی در افکار عمومی آمریکا را ایجاد نماید. فیسبوک می گوید تبلیغات مذکور هیچ نشانه ای از اهداف پشت پرده نداشته و مطابق با قوانین پلتفرم عمومی آنها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پذیرفته شده.

به هر صورت، فیسبوک تصمیم گرفته تا راهکارهای امنیتی جدید را به کار ببندد تا از سوء استفاده های احتمالی در آینده جلوگیری کند. علاوه بر بازبینی مجدد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تبلیغات، اشخاص حقیقی یا حقوقی باید سازمان یا نهاد متبوع خود را نیز اعلام کنند.

گفتنیست حتی قبل از تأیید فیسبوک، شواهد غیر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قابل انکاری به دست آمده بود که نشان می داد عوامل وابسته به روسیه در افزایش محبوبیت ترامپ نقش بسزایی داشته اند.

شاید مطالب زیر هم برایتان جالب باشد:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone