🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33591.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اصطلاح Run as Administrator برای برنامه های ویندوز به چه معناست؟

به عنوان کسی که روزانه رسانه‌های حوزه تکنولوژی را زیر و رو می‌کند، دیگر باید حداقل چند باری برنامه‌های ویندوز را در حالت Administrator اجرا کرده باشید. پس به همین خاطر در نظر می‌گیریم که با ...

به عنوان کسی که روزانه رسانه‌های حوزه تکنولوژی را زیر و رو می‌کند، دیگر باید حداقل چند باری برنامه‌های ویندوز را در حالت Administrator اجرا کرده باشید. پس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - به همین خاطر در نظر می‌گیریم که با این موضوع خیلی هم ناآشنا نیستید.

چراکه بحثی که در این مطلب به سراغش می‌رویم کمی تخصصی است و در ادامه به طور کلی از زیر و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - بم حالت Administrator و اینکه دقیقا چرا بعضی برنامه‌ها فقط روی این حالت اجرا می‌شوند خواهیم پرداخت.

اگر جزو افرادی باشید که همین چند سال پیش از ویندوز XP به ویستا مهاجرت کردند، احتمالا معرفی «User Access Control» یا «Mandatory - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - Integrity Control» را به خاطر دارید. این ویژگی امنیتی که بعدا پایش به ویندوزهای جدید هم باز شد، وقتی که یک نرم‌افزار سعی داشت تغییراتی در سیستم ایجاد کند به شما هشدار می‌داد و به نوعی سعی می‌کرد دسترسی اپ‌ها را محدود نگه دارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

زمانی که در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویندوز لاگین می‌کنید، به حساب کاربری شما نشانی (Token) داده می‌شود که حاوی اطلاعاتی نظیر گروه کاربری و امتیازاتی چون خواندن، نوشتن و اجرای دستورهاست.

در کنار این اطلاعات روی حساب کاربری شما یک برچسب دیگر هم زده می‌شود که سیستم از آن برای بررسی قابل اطمینان بودن چیزهایی مثل فایل‌ها و کلیدهای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - رجیستری استفاده می‌کند تا از این طریق به کاربر بفهماند که برنامه‌های اجرا شده مجوز دسترسی به چه چیزهایی را می‌خواهند و نگذارد که بی‌دلیل یک نرم‌افزار به فایل‌های سیستمی مهم دسترسی کامل داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

مکانیزم Mandatory Integrity Control ویندوز دارای شش سطح اعتبار (Integrity Level) مختلف است:

  • Untrusted Integrity: این سطح اعتبار فقط به پردازش‌های ناشناس اختصاص داده می‌شود.
  • Low Integrity:  اغلب برای نرم‌افزارهای متصل به وبی چون مرورگرها استفاده می‌شود.
  • Medium Integrity: سطح اعتبار پیش فرض حساب‌های کاربری استاندارد و تمام آبجکت‌هاست.
  • High Integrity: بالاترین سطحیست که یک فایل می‌تواند به آن دسترسی داشته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - باشد.
  • System Integrity: رزرو شده برای ویندوز کرنل و سرویس‌های اصلی.
  • Trusted Installer: سطحی که فقط در اختیار ویندوز آپدیت و اجزای اصلی سیستم قرار داده شده.

به طور پیش فرض، MIC یک حساب کاربری استاندارد روی Medium Integrity یا همان سطح اعتبار متوسط گذاشته می‌شود. سطح اعتبار متوسط بالاترین سطح اعتبار موجود برای فرآیندی است که بدون اعطای دسترسی کامل ادمین هم می تواند به مرحله اجرا برسد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

اما زمانی که روی یک برنامه یا فایل راست کلیک کنید و آن را از طریق حالت Administrator به اجرا درآورید، آن وقت به صورت یک جا تمام دسترسی‌های سطح بالا در اختیار آن برنامه یا فایل قرار می‌گیرد. تنها در صورت اعطای این مجوز است که برنامه‌ها و فایل‌ها می‌توانند به فایل‌های سیستمی ویندوز دسترسی پیدا کنند. بنابراین برای اجرای صحیح و کامل بعضی برنامه‌ها، ارائه مجوز Run as Administrator الزامیست.

چطور یک برنامه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - را روی حالت Administrator اجرا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنیم؟


برای شروع به سراغ ساده‌ترین راه می‌رویم. ساده از این جهت که فقط کافیست یک راست کلیک روی برنامه مورد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظر بکنید و با انتخاب گزینه Run as administrator، تمام دسترسی‌های لازم را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - در اختیارش بگذارید.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

علاوه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - بر این اگر دو کلید Shift و Ctrl را با هم نگه دارید و روی فایل یا برنامه مورد نظرتان دابل کلیک کنید باز هم آن‌ برنامه در حالت Administrator اجرا خواهد شد.

چگونه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - تنظیمات یک برنامه را طوری تغییر دهیم که همیشه در حالت ادمین اجرا شود؟


برای اینکه یک برنامه به صورت خودکار همیشه در حالت ادمین اجرا شود چند راه مختلف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - وجود دارد.

تنظیمات شورتکات اپ‌ها را تغییر دهید

برای اجرای همیشگی یک فایل در حالت ادمین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌توان از شورتکات آن کمک گرفت. فقط اول باید از فایل یا برنامه مورد نظر یک شورتکات بسازید. سپس روی آن راست کلیک کنید و به سراغ Properties بروید.

با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - باز شدن پنجره Properties وارد تب شورتکات شوید و روی کلید Advanced کلیک کنید. در آخرین پنجره باز شده گزینه Run as administrator را فعال کنید تا هر وقت برنامه از طریق شورتکاتش اجرا شد به حالت ادمین برده شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

از Compatibility Properties استفاده کنید

برای استفاده از Compatibility Properties روی فایل exe مورد نظر راست کلیک و مسیر Properties > Compatibility tab را دنبال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنید. حالا اگر گزینه Run this program as an - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - administrator را فعال کنید دیگر اپ مورد نظر فقط در حالت ادمین اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمدحسین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
بلوار پاسداران بندرترکمن طرح تعویض لباسشویی آریستون قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در بلوار پاسداران شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone