🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34420.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات حساس از طریق آسیب پذیری Wi-Fi

متخصصان کامپیوتر «دانشگاه کالیفرنیا» از یک نقص امنیتی خبر داده اند که اغلب روترهای Wi-Fi را تحت تاثیر قرار داده است. این نقص امنیتی در پروتکل کنترل انتقال (TCP) مشاهده شده و به هکرها اجازه ...

متخصصان کامپیوتر «دانشگاه کالیفرنیا» از یک نقص امنیتی خبر داده اند که اغلب روترهای Wi-Fi را تحت تاثیر قرار داده است.

این نقص امنیتی در پروتکل کنترل انتقال (TCP) مشاهده شده و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - به هکرها اجازه می دهد با اجرای حمله مسموم سازی کش وب اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظیر رمزهای عبور، داده های ورود به حساب کاربری و غیره را به سرقت ببرند. اگرچه این آسیب پذیری در طراحی ۲۰ ساله پروتکل های TCP و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - Wi-Fi ریشه دارد اما تا کنون راه حلی برای رفع آن ارائه نشده است.

محققان به کمپانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - های سازنده روتر توصیه کرده اند برای جلوگیری از سوءاستفاده هکرها این دستگاه ها را به گونه ای توسعه دهند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - که داده ها را در فرکانس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - های متفاوت ارسال و دریافت کنند. تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستانوظیفه TCP تجزیه داده ها به بسته های قابل مدیریت است که هرکدام شماره ای خاص دارند. شماره اولین بسته به صورت تصادفی انتخاب می شود اما ارقام بعدی به صورتی قابل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیش بینی افزایش پیدا می کنند، از اینرو هکر با حدس زدن شماره بعدی شانس رهگیری بسته های ارسالی و دریافتی را دارد.

اگرچه توجه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - به تعداد بسیار بالای اعداد متوالی پیش بینی شماره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - بعدی بسیار دشوار است اما اگر مهاجم به شماره فعال سازی پاسخ از سوی گیرنده پی ببرد، محدوده ای از شماره ها در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - اختیارش قرار می گیرد. مهاجمان سپس می تواند داده هایی را به سوی قربانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - ارسال کنند که ظاهرا از سوی فرستنده واقعی ارسال شده اند. در نهایت کامپیوتر قربانی با کنار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم قرار دادن بسته های ارسالی محتوای مورد نظر هکرها را به نمایش در می آورد.

زمانی که قربانی سایت تحت کنترل هکر را مشاهده می کند، در کمتر از یک دقیقه یک کد جاوا اسکریپت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - اجرا شده و با تزریق کدهایی به کش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - وب، رمزهای عبور و اطلاعات حساس را به سرقت می برد.

خوشبختانه از طریق این آسیب پذیری Wi-Fi امکان سوءاستفاده از سایت های مبتنی بر HTTPS وجود ندارد، بنابرین کاربرانی که از مرورگرهای جدید نظیر کروم بهره می برند، در خطر نفوذ قرار ندارند. علاوه بر این کاربران شبکه های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - داخلی و اترنت نیز تا حد زیادی از این آسیب پذیری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - مصون هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone