🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16492.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت با ابزاری جدید امنیت سیستم‌های هوش مصنوعی را افزایش می‌دهد

مایکروسافت به همراه سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی «MITRE» و همکاری چندین شرکت، ابزاری برای محافظت از سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده‌ است. علاوه بر این سازمان، موسسات دانشگاهی و سایر غول‌های فناوری مانند IBM ...

مایکروسافت به همراه سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی «MITRE» و همکاری چندین شرکت، ابزاری برای محافظت از سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده‌ است.

علاوه بر این سازمان، موسسات دانشگاهی و سایر غول‌های فناوری مانند IBM و انویدیا نیز در این پروژه همکاری دارند که نتیجه آن انتشار یک - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - ابزار متن باز به نام «ماتریس تهدید یادگیری ماشینی خصمانه» است.

این فریمورک برای سازماندهی و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - دسته‌بندی تکنیک‌های شناخته شده برای حمله به سیستم‌های یادگیری ماشینی طراحی شده تا به تحلیلگران امنیتی چنین حملاتی اطلاع را اطلاع می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - و استراتژی‌هایی برای شناسایی، پاسخ و رفع تهدیدها در اختیار آن‌ها قرار دهد.

این ماتریس حملات را بر اساس معیارهای مربوط به جنبه‌های مختلف تهدید مانند اجرا و گسترش، دسترسی و تاثیر اولیه دسته‌بندی می‌کند. مایکروسافت به همراه MITRE حملات واقعی که روی سیستم‌های موجود انجام شده را مورد تحلیل قرار دادند.

«میکل رودریگز» که روی برنامه‌های تحقیقات علمی MITRE نظارت دارد، در این زمینه گفته:

«اگر فقط سعی کنید جهان چالش‌ها و آسیب‌پذیری‌ها را تصور کنید، کار به جایی نمی‌برید. بجای این کار با استفاده از ماتریس تهدید، محققان امنیتی قادر به کار با مدل‌های تهدید خواهند بود که در دنیای واقعی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - رخ می‌دهند و با استفاده از یادگیری ماشینی رفتار مهاجم را تقلید می‌کند.»

با افزایش استفاده از هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف زندگی، از خدمات - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - مالی تا بهداشت، حفظ امنیت زیرساخت‌ آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - MITRE به این موضوع اشاره می‌کند که شرکت‌ها با وجود پیشرفت در توسعه الگوریتم‌های جدید، در حفظ امنیت آن‌ها عملکرد موفقی ندارند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان

بررسی‌ها نشان می‌دهد که درک کافی نسبت به حفظ امنیت سیستم‌های هوش مصنوعی در برابر تهدیدات دشمنان وجود ندارد. برای مثال سیستم‌های یادگیری ماشینی گوگل، آمازون، مایکروسافت و تسلا در سال‌های گذشته با ترفندهای مختلف فریب خورده‌اند.

الگوریتم‌ها مستعد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - اشتباه هستند، مخصوصا اگر مورد حمله قرار بگیرند. در یک پژوهش - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - جداگانه تیمی از محققان فهرستی از کاربردهای احتمالی مجرمانه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - هوش مصنوعی در ۱۵ سال آینده تهیه کرده‌اند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - که از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - میان موارد نگران‌کننده ایجاد فرصت حمله به الگوریتم‌های مورد استفاده در برنامه‌های اصلی مانند امنیت عمومی و تراکنش‌های مالی بود.

طبق گفته - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - مایکروسافت و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - MITRE، حملات در شکل‌های مختلف صورت می‌گیرند و MITRE امیدوار است به کمک یک روش امنیت سایبری به نام «تیم قرمز»، به اطلاعات بیشتری از هکرها دست - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سنقر استان کردستان - پیدا کند. هر یک از این کمپانی‌ها دارای تیم قرمز مخصوص به خود هستند و آن‌ها برخی از حملات که برای تغذیه ماتریس مورد استفاده قرار گرفته‌اند را به نمایش گذاشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بوستان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone