🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29244.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رندر‌ها و مشخصاتی از گلکسی A40 منتشر شد؛ کهکشانی اقتصادی با دوربین دوگانه

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای حفظ سلطنت خود بر بازار موبایل قصد دارد روند همیشگی خود را در پیش گیرد و مدل های بسیاری زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد تا انها بتوانند ...

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای حفظ سلطنت خود بر بازار موبایل قصد دارد روند همیشگی خود را در پیش گیرد و مدل های بسیاری زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد تا انها بتوانند مدل موردنیاز خود را انتخاب کرده و به طرفداران این برند بدل شوند. گفته‌ شده که ماه آینده طی رویداد مخصوصی، از گلکسی A90 رونمایی خواهد شد. حال رندر‌ها و مشخصات جدیدی از گلکسی A40 منتشر شده و احتمالاً در همین رویداد شاهد معرفی این میان رده خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

براساس این رند که توسط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - وبسایت Winfuture منتشر شده، گلکسی A40 در واقع یک میان‌رده سنتی و به همین دلیل از بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای بهره می‌برد و حاشیه‌های نسبتاً باریکی دارد.

رندر منتشر شده از بدنه‌ی پشتی موبایل، موجبات نا‌امیدی بسیاری از طرفداران موبایل‌های کهکشانی فراهم می‌کند. پیش از این شایعه شده بود که گلکسی A40 از یک آرایه دوربین سه گانه بهره می‌برد و این رندر‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ برای این موبایل دوربین دوگانه در نظر گرفته اما هنوز مشخصات لنز‌های بکار رفته، اعلام نشده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

همچنین یک حسگر اثر انگشت فیزیکی در میانه‌ بدنه‌ی پشتی به چشم می‌خورد و خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر یا حتی در لبه‌ کناری نیست. به همین دلیل ظاهر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - گلکسی A40 به گوشی های قدیمی‌تر شباهت دارد.

نکته خوشحال کننده این است که در قسمت پایینی بدنه‌ی کهکشانی ارزان قیمت یاد شده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - جک هدفون و درگاه USB C به چشم می‌خورد. سامسونگ برای گلکسی A40، یک چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ سال ۲۰۱۷ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

به عبارت دیگر کمپانی کره‌ در طراحی و تولید این موبایل، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - کارایی بهتر را به ظاهر و ویژگی‌های پر ذرق و برق ترجیح داده. این موبایل به احتمال قوی طی ماه آینده معرفی خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - شد و کاربران می تواند با پرداخت هزینه‌ای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - معادل ۲۸۴ دلار آن را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone