🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35484.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش میدانی دیجیاتو از بازار موبایل: آیا قیمت‌ها تغییری داشت؟

«اگر الان نخری هفته بعد گران تر است، برای من فرقی نمی‌کند الان بفروشم یا هفته بعد، برای خودت می‌گم.» صدایش را درست نمی‌شنوم چرا که هنوز توی گوشم سوت می‌پیچد از قیمت‌هایی که فروشنده ...

«اگر الان نخری هفته بعد گران تر است، برای من فرقی نمی‌کند الان بفروشم یا هفته بعد، برای خودت می‌گم.» صدایش را درست نمی‌شنوم چرا که هنوز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - توی گوشم سوت می‌پیچد از قیمت‌هایی که فروشنده به عنوان نرخ موبایل به من گفته است. حساب سرانگشتی می‌کنم که برخی از این موبایل‌ها حقوق چندماه یک کارمند ساده با حقوق - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - وزارت کار هستند:

«شرایط طوری نیست که دیگر موبایلی که دست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - یک خواننده است دست هر کسی باشد.» سعی می‌کنم استدلالش را هضم کنم تا قیمت موبایل‌ها برایم منطقی‌تر باشد. اصطلاح «لاکچری» اینجا اعرابی از معنا ندارد، موبایل‌ها تقریبا همگی به قیمت‌های لاکچری تبدیل شده‌اند و برخلاف گفته‌های وزیر که وعده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - کاهش قیمت در روزهای جاری داده بود، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - هنوز موبایلی با قیمت منطقی یافت نمی‌شود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران

بازار موبایل چارسو و علائدین آنچنان شلوغ نیست و با توجه به گفته‌های «محمدجواد آذری جهرمی» انتظار کاهش نسبی قیمت روی موبایل‌ها امر منطقی به نظر می‌رسد. او هفته پیش گفته بود:

«بازار موبایل یک هفته زمان می‌برد تا سروسامان بگیرد و قیمت‌ها به قیمت واقعی خود نزدیک شوند.»

قیمت‌ها از هفته قبل کمی بهتر شده‌اند ولی هنوز تا قیمت واقعی فاصله زیادی دارند و فروشندگان هم همگی تاکید می‌کنند که قرار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - نیست قیمت‌ها پایین‌تر بیاید. یکی‌ از فروشندگان به دیجیاتو می‌گوید:

«آقای وزیر چند بار در بازار موبایل فروش‌ها دخالت کرده و راستش را بخواهید در این پاساژ اکثر کسبه از او و سیاست‌هایش دل خوشی ندارند. یک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - بار سر رجیستری توسط وزارتخانه پیشنهاد داده شد که مردم موبایل نخرند و حالا هم گفته شد که موبایل تا ده روز دیگر به قیمت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - اصلی خود باز می‌گردد. خریداری نیست که وارد مغازه شود و با استناد به این حرف جناب وزیر، به قیمت‌ها اعتراض نکند.»

فروشنده دیگری لیست قیمت‌هایش را نشان می‌دهد که در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - آن قیمت گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ 6 میلیون و صد هزارتومان مشخص شده اما می‌گوید که به مردم پنج میلیون و نهصد قیمت می‌دهد تا بلکه خریداری پیدا شود:

«این لیست را از بالا و خود نمایندگی به ما می‌دهند. ما معمولا نباید قیمت شکنی کنیم وگرنه صدای بازار در می‌آید اما الان مجبوریم این کار را کنیم. گرچه باز هم خریداری نیست.»

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران

فروشنده دیگری که در نمایندگی واقع در طبقه دوم کار می‌کند موضوع جالبی را عنوان می‌کند که می‌توان آن را نوعی ترفند در موبایل خریدن دانست: «نمایندگی‌ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - در طبقه اول قیمت بیشتری می‌گویند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - تا مشتریان به طبقات فوقانی هم سر بزنند وگرنه هیچکس به طبقات بالا سر نمی‌زند.» او می‌گوید که قیمت‌ها الان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - کمی پایین‌تر آمده ولی مطمئن است که دوباره در هفته‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - آتی بالاتر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - خواهد رفت:

«جنس فعلی بازار تمام شود اوضاع نه تنها بهتر، بلکه بدتر می‌شود. دلیل اینکه نام برخی از واردکنندگان موبایل که اسمشان در لیست منتشر شده وزیر نبود اینست که این شرکت‌ها مدت هاست که دیگر جنس وارد نمی‌کنند. سر موبایل هم همین می‌شود و با اوضاع - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - فعلی تعداد واردکنندگان بیشتری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - موبایل وارد نمی‌کنند و هرچه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - کمبود در بازار بیشتر باشد، قیمت‌ها نوسان پیدا می‌کند.»

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران

هنوز هم بسیاری از مدل‌های موبایل در بازار یافت نمی‌شود و برای پیدا کردن برخی مدل‌های مشهور هم باید بازار را زیر و رو کرد. به عنوان مثال گوشی هواووی میت 10 را فقط نمایندگی‌ها می‌فروشند و حتی با سر زدن به سایت‌های اینترنتی مشهور فروش کالا نظیر دیجی کالا و بامیلو با عدم موجودی اکثر موبایل‌ها روبرو می‌شویم. یکی از فروشنده‌ها دلیل این عدم موجودی کالا را در چند کلمه تشریح می‌کند: «احتکار است و بس.»

وقتی توضیحات بیشتری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌خواهم می‌گوید که نمی‌تواند با زبانی که در رسانه‌ها مجاز باشد گله‌اش را از بازار شرح دهد! دوستش که فروشنده آرام‌تری است اما در ادامه می‌گوید:

«ما از واسطه‌های خودمان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - شارژ موجودی می‌خواهیم ولی دائم با جواب منفی روبرو می‌شویم. قیمت‌ها در بازار الان به دو دسته قبل از ساعت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - 2 و بعد از ساعت 2 تقسیم شده و گاهی برخی اجناس هم در پارت دوم کاری یعنی از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - ساعت 2 بعدازظهر به بعد موجود می‌شوند. وقتی هم اعتراض می‌کنیم که چرا صبح همین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - کالا را به ما موجودی ندادید، جواب درستی نمی‌شویم. حقیقت اینست که ما فروشندگان از خریداران و مردم گیج‌تر شده‌ایم.»

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران

در میان برندهای موبایل، پیدا کردن آیفون از همه سخت‌تر است و برای یافتن موبایل آیفون 8 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - و یا آیفون 10 چندین مغازه را جستجو می‌کنم. در نهایت یک مغازه که با سیب نیمه‌گاز زده ویترین و تابلوی خودش را مزین کرده آب پاکی را روی دستم می‌ریزد: «هرچی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - آیفون در بازار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - هست از قبل مانده و واردات جدید نداشته‌ایم. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - مشخص هم نیست که واردات جدید به زودی داشته باشیم یا نه برای همین توصیه‌ام اینست که دنبال رنگ خاصی نگردی و هر مدلی که از آیفون مد نظرت پیدا کردی درجا بخری چرا که قیمت‌ها بالا و بالاتر خواهد رفت.»

در بازدید از چارسو و علاالدین، قیمت برخی موبایل‌های پرطرفدارتر، یا دست کم چیزی که کاربران علاقه به خرید آن دارند را از فروشندگان گرفتیم و آن را در کنار قیمتی گذاشتیم که پس از انتشار فهرست واردکنندگان موبایل با ارز دولتی در بازار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - فروخته می‌شد. توضیح اینکه ستون آخر، قیمت واقعی موبایل پس از اخذ ۱۵ درصد عوارض از جمله تعرفه گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده است. نکته اینکه سود در این این ستون محاسبه نشده چون مشخص نیست دست‌های پشت پرده، واردکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان هرکدام چه سودی از هر موبایل می‌برند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران

بازار موبایل هنوز برخلاف وعده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - وزیر ارتباطات سروسامان نیافته و همچنان نه فروشندگان در آن راضی هستند و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - نه خریداران. (البته اگر خریداری باشد) منتشر شدن لیست واردکنندگان موبایل با ارز دولتی و فروش برخی موبایل‌ها با قیمت ارز دولتی نیز مباحثی است که فروشندگان موبایل تاکید دارند که در موارد بسیار اندکی و برای حفظ ظاهر به صورت نمایشی اجرا شده و حقیقت بازار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - موبایل نیست.

البته حل این بحران الزاما وظیفه وزیر ارتباطات نیست و افراد متعددی باید در بدنه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - دولت پاسخگوی اوضاع نابسامان فعلی باشند ولی شاید بد نباشد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر امیرکلا استان مازندران - جهرمی همانطور که با انتشار لیست، سرآغاز حرکت شفافسازی در موضوع اختصاص ارز دولتی شد، پا را فراتر بگذارد. یا شاید هم باید معجزه‌ای رخ دهد تا شرایط بهبود پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سبحان نوشته شده درتاریخ 1402/03/16
روزتون بخیر تعمیرگاه شما روستای کتالم امیرکلا هم خدمات داره
پاسخ: بله در روستای کتالم شهر امیرکلا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone