🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35483.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

احتمال پایان همکاری اپل و اینتل؛ مودم های 5G آیفون را چه شرکتی خواهد ساخت؟ [به روز رسانی]

اینتل آنقدر در حوزه ساخت چیپ اهمیت و قدرت دارد که برخی به آن لقب «چیپزیلا»، برگرفته از واژه «گودزیلا» را داده اند، با این حال همکاری این کمپانی با اپل ممکن است در آینده ...

اینتل آنقدر در حوزه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - ساخت چیپ اهمیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - و قدرت دارد که برخی به آن لقب «چیپزیلا»، برگرفته از واژه «گودزیلا» را داده اند، با این حال همکاری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - این کمپانی با اپل ممکن است در آینده پایان یافته و موقعیت آنها در بازار تا حدودی تضعیف شود.

اپل و کوالکام در سال های اخیر بر سر حقوق پتنت ها درگیر مجادلات دامنه داری بوده اند که بارها پای آنها را به دادگاه کشانده است. بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که این مساله باعث پایان همکاری این دو شرکت شده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - در نتیجه اپل مودم های مورد نیاز خود را تنها از اینتل تامین خواهد کرد.

با این حال به نظر می رسد این مشارکت نیز چندان پایدار نخواهد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - بود چرا که به گفته منابع آگاه اپل طی یادداشتی به مسئولان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - اینتل اعلام کرده از آیفون های ۲۰۱۹ به بعد قصد استفاده از مودم های 5G این شرکت را ندارد. تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستانبر اساس این گزارش اینتل پس از اطلاع از این مساله تحقیق روی مودم 5G را متوقف کرده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - ممکن است کل این پروژه را کنار بگذارد چرا که اپل بزرگترین و احتمالا تنها مشتری مودم های 5G بوده است. علاوه بر این آنها مدعی شده اند که تصمیم اپل برای مجهز ساختن آیفون به 5G در کنار پروتکل فوق سریع وای-گیگ (WiGig)، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - چالش های جدید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - و پیش بینی نشده ای را به آنها تحمیل خواهد کرد.

هنوز مشخص نشده چه منطقی پشت این تصمیم وجود دارد. آیا اپل قصد دارد تولید مودم های خود را تنها به مدیاتک بسپارد یا خود تولید آنها را بر عهده خواهد گرفت؟ از آنجایی که اخیرا جنگ تجاری بین چین و آمریکا شدت گرفته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - بعید به نظر می رسد اپل تمام تخم مرغ های خود را در سبد مدیاتک بگذارد.

از سوی دیگر اگر تنها یک ارگان توانایی فنی، منابع و زیرساخت لازم برای تست و پیاده سازی مودم 5G - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - را داشته باشد، آن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - شرکت اپل است؛ بنابراین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - ممکن است در آینده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - شاهد توسعه مودم های اپل باشیم.

 

تاریخ انتشار خبر اولیه: 15 تیر ماه 97

 

به روز رسانی:

منبع اولیه ای که خبر را اعلام کرده بود اکنون پاسخی از اینتل دریافت کرده که برخی از ادعاهای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - پیشین را نقض می کند. به گزارش ونچربیت، سخنگوی اینتل اعلام کرده:

«تعاملات با مشتریان 5G - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - و نقشه راه برای سال های 2018 تا 2020 تغییری نخواهد کرد. ما به تعهدات خود برای پروژه ها و طرح های 5G متعهد هستیم».

وقتی سوال شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - که پاسخ مذکور به معنی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - این است که اپل مشتری مودم های 5G اینتل است یا خیر، تنها این گونه پاسخ داده شده: «بخشی از موضوع مربوط به مودم های 5G نادرست است».

درگزارش به روز شده جدید اشاره شده که «سانی پیک» در واقع یک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - مودم 5G اینتل نیست و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - بر خلاف آنچه که در ابتدا ادعا شده بود، حاصل ترکیب وای فای، بلوتوث و 5G در یک چیپ نخواهد بود.

در عوض قطعه معرفی نشده مذکور تنها چیپ بلوتوث و وای فای را ترکیب می کرده و انتظار می رفت از پروتکل فوق سریع وای-گیگ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - (WiGig) پشتیبانی کند. البته گزارش شده که در نهایت تولید این چیپ به مشکل برخورده. منابعی از اینتل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - اعلام کرده اند که کار روی این چیپ متوقف شده و در عوض توسعه نمونه دیگری آغاز شده که قرار است اپل مشتری اصلی آن باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone