🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35485.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش آماری کافه بازار از بهار ۹۷ منتشر شد

کافه بازار با انتشار گزارش وضعیت عملکرد خود در سه ماه ابتدایی سال ۹۷ خبر از استقبال گسترده کاربران از «برنامه‌های آنی» می‌دهد؛ به گونه‌ای که فقط در ماه خرداد، این نوع برنامه‌ها توسط کاربران ...

کافه بازار با انتشار گزارش وضعیت عملکرد خود در سه ماه ابتدایی سال ۹۷ خبر از استقبال گسترده کاربران از «برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آنی» می‌دهد؛ به گونه‌ای که فقط در ماه خرداد، این نوع برنامه‌ها توسط کاربران این پلتفرم بیشتر از ۷ میلیون بار باز شده‌اند.

نکته قابل توجه اما در این گزارش‌های فصلی، اعلام نوع و مدل دستگاه‌هایی است که بیش از ۳۵ میلیون کاربر کافه بازار از آن استفاده می‌کنند. با نگاهی به گزارش‌های فصلی سال ۹۶ به این موضوع پی‌ می‌بریم که بیشتر از ۸۰ درصد ابزارهای اندرویدی که به این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مارکت متصل می‌شوند متعلق به برندهای سامسونگ و هواوی هستند. این روند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در سه ماه ابتدایی سال ۹۷ هم ادامه داشته و پراستفاده‌ترین دستگاه، موبایل سامسونگ گلکسی J7 بوده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

کافه بازار در این قسمت، هر برند را به دو بخش «درصد کاربران» و «درصد کاربران خریدار» تقسیم کرده که دسته دوم اقدام به خرید اپلیکیشن‌های بازار کرده‌اند. با این حال درصد کاربران دستگاه‌های سامسونگ ۵۲ درصد، هواوی ۳۴ درصد، ال جی ۶ درصد، اچ‌تی‌سی ۲ درصد، لنوو، سونی، نوکیا و ایسوس هرکدام ۱ درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، نمودار مربوط به پرطرفدارترین دستگاه‌های اندرویدی هم به شکل کامل در اختیار سامسونگ و سپس هواوی است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

نکته جالب دیگری که در گزارش کافه بازار به چشم می‌خورد، درصد تعداد برنامه‌ها در هر دسته است که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در این قسمت، برخلاف تصور اولیه، بخش «آموزش» ۱۷ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درصد از محتوای کافه بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه اول ایستاده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

از سوی دیگر در قسمت میانگین نصب فعال، پیام‌رسان‌ها در اوج هستند و سپس بخش‌های «ابزارها» و «کاربردی» در رتبه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. گزارش کافه بازار اما آمار دقیق و تفکیک شده‌ای از تعداد نصب پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی ارائه نداده ولی می‌گوید که بیشترین رشد تعداد کاربران در دسته پیام‌رسان‌ها با افزایش ۵۴.۶ درصدی بوده است. بیشترین رشد انتشار برنامه نیز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در دسته آب و هوا با افزایش ۳۸.۵ درصدی بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone