🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35480.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس برای نجات محبوس شدگان غار تایلند زیردریایی می سازد

دیروز اعلام شده بود مدیرانی از اسپیس اکس و بورینگ کمپانی به منظور کمک به تیم نجات محبوس شدگان در غاری در تایلند به این کشور سفر کرده اند. اکنون ایلان ماسک بنیانگذار این دو ...

دیروز اعلام شده بود مدیرانی از اسپیس اکس و بورینگ کمپانی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به منظور کمک به تیم نجات محبوس شدگان در غاری در تایلند به این کشور سفر کرده اند. اکنون ایلان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ماسک بنیانگذار این دو شرکت خبر از کار روی فناوری جدیدی برای نجات داده است.

در 2 تیر ماه 12 پسر بچه به همراه مربی فوتبال خود برای گشت به غار«تام لوآنگ» در استان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چیانگ رای رفته بودند که به علت وقوع سیل در 4 کیلومتری ورودی آن محبوس شدند. پس از آن، عملیات نیروهای امداد و نجات آغاز شد و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پس از 10 روز اعلام شد که وضعیت سلامتی آنها پایدار است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
غواصان موفق شده بودند پسر بچه ها - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را در غار پیدا کنند. این تصویر توسط تیم امداد و نجات منتشر و گزارش شده که وضعیت سلامتی آنها پایدار است. با این حال در شرایط خطرناکی قرار دارند. همچنین میزان اکسیژن موجود در غار کاهش یافته.

به گزارش وبسایت ورج ماسک پیش از این از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چند گزینه پیش رو برای نجات سخن گفته بود؛ حفاری برای دسترسی به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - محل محبوس شدن بچه های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 11 تا 16 ساله، استفاده از لوله های قابل باد شدن و غلاف هایی برای فرار از جنس کِولار. اکنون او در مورد کار روی زیردریایی کوچکی به اندازه بچه ها داده که توسط قطعات راکت فالکون 9 ساخته می شود.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

ماسک - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اعلام کرده که پوسته این زیر دریایی توسط لوله انتقال اکسیژن مایع راکت های فالکون 9 ساخته می شود. به گفته او این زیردریایی آن قدر سبک است که 2 غواص بتواند پسر بچه قرار گرفته در آن را به دنبال خود بکشند و در عین حال به حدی کوچک است - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که از شکاف ها رد می شود. ایلان ماسک نام «مسیر اولیه» را روی این روش گذاشته است.

او در ادامه و در پاسخ به برخی از دنبال کنندگان خود در توییتر اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که زیردریایی برای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک بچه یا یک بزرگسال با جثه ای کوچک جا دارد. علاوه بر این محفظه هایی برای اضافه کردن وزن مورد نیاز برای شناور کردن آن در نظر گرفته شده. هر محفظه دسته هایی در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جلو و عقب - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به همراه قسمت هایی برای اتصال تا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 4 محفظه به یکدیگر را دارد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

به گفته ماسک، اکنون تیمی در اسپیس اکس در حال کار روی این وسیله هستند و در زمانی که او این موضوع را اعلام کرده، انتظار داشتند پیش از ارسال به تایلند در عرض 8 ساعت ساختش تکمیل شود.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
غواصان برای دسترسی به محبوس شدگان باید تا 6 ساعت در غار شنا کنند. علاوه بر این اخیراً «سامان گونان» یکی از غواصان نیروی دریایی سلطنتی تایلند در عملیات نجات جان داده بود.

متاسفانه بسیاری از پسر بچه ها فاقد مهارت شنا کردن هستند و این موضوع عملیات نجات را با مشکل روبرو کرده. شاید روشی که ایلان ماسک ارائه داده، بتواند راه حل این مسئله باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone