🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13847.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شکایت کاربران از تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب آپدیت iOS 14.6

چند روزی می‌شود که اپل آپدیت iOS 14.6 را برای آیفون‌هایش منتشر کرده و حالا برخی کاربران از عملکرد آن در زمینه مدیریت مصرف انرژی رضایت ندارند. این کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی و فروم‌های ...

چند روزی می‌شود که اپل آپدیت iOS 14.6 را برای آیفون‌هایش منتشر کرده و حالا برخی کاربران از عملکرد آن در زمینه مدیریت مصرف انرژی رضایت ندارند. این کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی و فروم‌های آنلاین از تخلیه شارژ باتری در این بروزرسانی خبر داده‌اند.

کاربران برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - شکایت از این موضوع به سراغ بخش پشتیبانی اپل رفته‌اند و تجربه خود از تخلیه شارژ باتری در iOS 14.6 را نوشته‌اند.

برای مثال یکی از کاربران از تخلیه شارژ باتری آیفون ۱۱ پرو و کاور هوشمند اپل خبر داده:

«همانند گوشی با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - آیفون ۱۱ پرو پس از آپدیت کار می‌کنم و از روز دومی که آن را خریدم، از کاور هوشمند اپل استفاده می‌کنم. اما امروز پس از بروزرسانی، شارژ باتری گوشی به ۲ درصد و کاور آن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - به ۱۵ درصد کاهش یافت. در حالت عادی شارژ باتری گوشی روی ۱۰۰ درصد باقی می‌ماند و شارژ کاور پس از ۱۵ ساعت به ۲۰ درصد می‌رسد. سلامت باتری پس از یکسال همچنان روی ۱۰۰ درصد است. آیکون کاور هوشمند دیگر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - در لاک اسکرین یا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - هوم اسکرین در هنگام اتصال به شارژر یا جدا شدن از آن نمایش داده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - نمی‌شود.»

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - که عوامل مختلفی در شارژدهی باتری تاثیر دارند که یکی از آن‌ها، سلامت باتری است. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - هرچقدر از عمر یک باتری بیشتر بگذرد، کارایی‌اش را بیشتر از دست می‌دهد. با این حال به نظر می‌رسد مشکل شارژدهی iOS 14.6 بدون توجه به این پارامتر روی دستگاه‌های گسترده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - تاثیر گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران

یکی دیگری از کاربران نه تنها از تخلیه شارژ باتری شکایت کرده، بلکه گفته در هنگام مرور وب با سافاری در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - آیفون ۱۲ پرو، با افزایش دما مواجه شده. کاربر دیگری هم تجربه مشابهی با آیفون ۱۲ مینی خود داشته:

«پس از اینکه آیفون ۱۲ مینی را از iOS 14.2 به iOS 14.6 بروزرسانی کردم، پس از چندین دقیقه وبگردی،  شارژ باتری بطور چشمگیری کاهش یافت و ضمنا دمای دستگاه هم افزایش پیدا کرد.»

اپل در iOS 14.5 از ابزار جدید کالیبراسیون مجدد سلامت باتری برای سری آیفون ۱۱ رونمایی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - کرد تا کاربران بتوانند بهتر از سلامت باتری دستگاه خود مطلع شوند. همین موضوع باعث تغییر در سلامت باتری این محصولات شده است.

با توجه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نور استان مازندران - به شمار بالای گزارش‌ها، احتمالا اپل در آینده برای رفع این مشکل یک آپدیت جزئی برای iOS 14.6 منتشر می‌کند یا اینکه بطور مستقیم به سراغ iOS 14.7 که در حالت بتا قرار دارد، می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone