🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35949.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

برنامه مایکروسافت جهت توسعه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای افراد توان یاب

امروز اولین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سالانه بیلد مایکروسافت است و موضوع اصلی امروز تمرکز بر موضوعاتی از جمله هوش مصنوعی است. کمپانی ساکن ردموند در این رویداد خبر از سرمایه گذاری 25 میلیون ...

امروز اولین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سالانه بیلد مایکروسافت است و موضوع - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اصلی امروز تمرکز بر موضوعاتی از جمله هوش مصنوعی است. کمپانی ساکن ردموند در این رویداد خبر از سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری برای فراهم کردن ابزارهایی برای توسعه دهندگان داده که به واسطه آن راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افراد توان یاب توسعه دهند.

مایکروسافت برای این منظور برنامه ای 5 ساله را در نظر گرفته. بر اساس گفته های این کمپانی از بین هر 10 فرد توان یاب یک نفر به نوعی از فناوری های کمکی بهره می برد و در این زمینه هوش مصنوعی می تواند متحول کننده باشد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

بر اساس برنامه های مایکروسافت، کمک های مالی در اختیار توسعه دهندگان، دانشگاه ها، سازمان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های غیر دولتی و مخترعان قرار خواهد گرفت که راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توان یابان توسعه دهند. در ادامه بودجه های بیشتر به پروژه های مستعد تر تخصیص خواهند یافت.

همچنین در نهایت با همکاری شرکا، اختراعات در این حوزه با سرویس هایی در سطح پلتفرم ها ادغام خواهد شد. مایکروسافت پیش از این نیز تلاش هایی در زمینه فراهم کردن خدمات خود برای افراد توان یاب انجام داده؛ به عنوان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمونه فناوری های تبدیل گفتار به نوشتار همزمان، پیشبینی متن، ترجمه همزمان و ... را ارائه داده است.

بنا بر گفته های مایکروسافت این فناوری ها می توانند برای افراد با محدودیت های فیزیکی یا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ذهنی امکان تجربه زندگی مدرن، استخدام شدن و یا ارتباط بهتر با سایرین را فراهم نماید. به طور خلاصه مایکروسافت عقیده دارد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به لطف فناوری های آتی ارتباط این افراد با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سایرین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بیش از پیش بهبود خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone