🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28931.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آنر تب 5 با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

آنر از تلبت اقتصادی جدیدی به نام آنر تب 5 با نمایشگر ۸ اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. این تبلت زیبا از بدنه پشتی فلزی بهره می‌برد که ضربه‌گیر‌ های پلاستیکی، ...

آنر از تلبت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - اقتصادی جدیدی به نام آنر تب 5 با نمایشگر ۸ اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. این تبلت زیبا از بدنه پشتی فلزی بهره می‌برد که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - ضربه‌گیر‌ های پلاستیکی، دور آن نصب شده و طراحی آن کاربر را به یاد آنر 6x می‌اندازد. حال با هم مشخصات کلی آن را مرور می‌کنیم؛

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران

این موبایل از یک صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - ۸ اینچی بزرگ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این آنر سراغ نمایشگر تمام صفحه‌ای نرفته و حاشیه‌های این تبلت آنچنان باریک نیست. دو بلندگو نیز در قسمت بالایی و پایینی این تبلت قرار گرفته و بهترین کارایی خود را زمانی نشان می‌دهد که کاربر سعی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - کند این تبلت را به صورت افقی در دست بگیرد و فیلم ببیند.

دو دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی آنر تب 5

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران

یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در قسمت بالایی صفحه نمایش این تبلت اقتصادی قرار گرفته و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگری که از فوکوس ثابت بهره می‌برد نیز روی بدنه‌ی پشتی آهنی آن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - تعبیه شده است. البته باید گفت آنر برای این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - تبلت فلش LED در نظر نگرفته و بعید است بتوان از این دو دوربین برای عکسبرداری یا فیلمبرداری در نور کم استفاده کرد.

چیپست کایرین ۷۱۰  و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران

در این گجت چیپست کایرین ۷۱۰ بکار رفته و ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده. علاوه بر این تبلت مذکور به قابلیت GPU Turbo 2.0 نیز مجهز شده که در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - واقع مکانیزم هواوی برای بالا بردن عملکرد بازی‌ کامپیوتری است. کاربر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - اگر بخواهد ظرفیت حافظه تبلت خود را بالا ببرد نیز می‌تواند از کارت‌های میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی نیز استفاده کند.

کاربر می‌تواند تبلت اقتصادی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - آنر تب 5 و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در دو مدل مختلف خریداری کند؛ مدل سیم کارت خور آن قیمتی معادل ۲۰۹ دلار دارد. در حالیکه مدل بهره‌مند از وای فای به نرخ ۱۶۴ دلار عرضه شده. این مدل هم اکنون در بازار چین موجود است و ممکن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نوشهر استان مازندران - است چند ماه بعد نیز به بازار جهانی اضافه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone