🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13848.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس ۸۹ با رابط کاربری جدید «پروتون» منتشر شد

فایرفاکس ۸۹ با رابط کاربری جدیدی به نام «پروتون» منتشر شد که منوهای مرورگر را ساده کرده و زبانه‌ها را به شکلی نمایش می‌دهد که با تمام نسخه‌های قبلی یا سایر مرورگرها متفاوت است. این ...

فایرفاکس ۸۹ با رابط کاربری جدیدی به نام «پروتون» منتشر شد که منوهای مرورگر را ساده کرده و زبانه‌ها را به شکلی نمایش می‌دهد که با تمام نسخه‌های قبلی یا سایر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - مرورگرها متفاوت است. این به‌روزرسانی همچنین شامل یکپارچگی بهتر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - با macOS و بهینه‌سازی‌هایی در زمینه حریم خصوصی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - است.

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس امروز در دسترس عموم قرار گرفت و اولین چیزی که کاربران متوجه آن خواهند شد، رابط - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - کاربری جدید این نرم‌افزار است. رنگ‌بندی و نوار ابزار ساده‌تر شده تا قابلیت‌هایی که کمتر استفاده می‌شدند جلوی دید کاربر نباشند. منوها هم به نحوی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - تغییر پیدا کرده که مهم‌ترین قابلیت‌ها جلوی چشم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - باشند و نویز بصری کمتر شود.

پروتون به گونه‌ای طراحی شده تا ظاهر تمیزتری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - داشته باشد، در نتیجه هشدارها و پیام‌های غیرضروری حذف شده‌اند. زبانه‌هایی که قبلا به بالای صفحه چسبیده بودند حالا به‌صورت معلق درآمده‌اند. موزیلا می‌گوید طراحی دایره‌ای زبانه فعال نشانگر این است که کاربر هر زمان بخواهد می‌تواند زبانه را جابه‌جا کند. البته طراحی زبانه‌ها برخلاف تغییرات بخش منوها ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، چون ظاهر آن متفاوت با همه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - چیزهایی است که تاکنون - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - دیده‌اید.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان

نسخه macOS فایرفاکس ۸۹ یکپارچگی بیشتری با سیستم عامل اپل پیدا کرده. این نسخه از قابلیت اسکرول کشسانی پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد در ابتدا و انتهای صفحه اسکرول نرم‌تری داشته باشید. به‌علاوه، فایرفاکس ۸۹ حالا از زوم هوشمند پشتیبانی می‌کند؛ با کمک این قابلیت می‌توانید با دو انگشت روی ترک‌پد تپ کنید تا بخش خاصی از صفحه برایتان بزرگ‌تر شود.

بخش Private Browser هم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - با کمک قابلیت Total Cookie Protection در فایرفاکس ۸۹ بیشتر از قبل خصوصی شده است. این قابلیت کوکی‌های هر سایت را به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - همان جایی که ساخته شده، محدود می‌کند. با این کار شرکت‌ها نمی‌توانند وقتی از یک سایت به سایت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - دیگری می‌روید شما را ردیابی کنند. فایرفاکس ۸۹ همچنین از نسخه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - دوم SmartBlock استفاده می‌کند که در صورت مسدود بودن قابلیت‌های ردیابی، امکان گشت و گذار بی‌تکلف در سطح وب را فراهم می‌آورد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان

فایرفاکس ۸۹ روی اندروید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - و iOS هم جلوه‌هایی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سیاهکل استان گیلان - از این تغییرات را به همراه دارد. نسخه اندروید این مرورگر دارای آیکن‌های جدید است ولی این آیکن‌ها را مثل کروم اندروید در منوی شناور نگه داشته است. برای دانلود نسخه جدید فایرفاکس می‌توانید مرورگر خود را به‌روز کرده یا به وب‌سایت فایرفاکس مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone