🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24450.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به آیپد 10.2 اینچی [تماشا کنید]

اپل در رویداد شب گذشته خود در کنار رونمایی از خانواده آیفون 11 و اپل واچ سری 5، از نسل هفتم تبلت خود نیز رونمایی کرد. آیپد 10.2 اینچی از نمایشگری با رزولوشن 2160 در ...

اپل در رویداد شب گذشته خود در کنار رونمایی از خانواده آیفون 11 و اپل واچ سری 5، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - از نسل هفتم تبلت خود نیز رونمایی کرد.

آیپد 10.2 اینچی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - از نمایشگری با رزولوشن 2160 در 1620 پیکسل رتینا با تراکم 264 پیکسل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - در هر اینچ و چیپ A10 Fusion با معماری 64 بیتی بهره می برد. این تبلت دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی در پنل جلویی بوده و از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - نسل اول اپل پنسل و کاور Smart Keyboard پشتیبانی می کند.

در جدیدترین تبلت اپل باز هم شاهد به کارگیری درگاه USB-C نیستیم و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - همچنان پورت لایتنینگ در آن به کار رفته است. از دیگر ویژگی های این تبلت باید به برخورداری از سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - iPadOS، تاچ آیدی و جک هدفون اشاره کرد.

آیپد 10.2 اینچی به قیمت 329 دلار از 10 آذر ماه به بازار عرضه خواهد شد. پیش فروش این محصول از حالا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - شروع شده و با خرید آن یکسال اشتراک رایگان اپل تی وی به خریدار هدیه داده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - می شود.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به آیپد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بابلسر استان مازندران - 10.2 اینچی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone