🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24449.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه آیفون 11 با پرچمداران سایر برندها

در این مطلب تصمیم گرفتیم آیفون 11 را با گلکسی نوت 10 و هواوی پی 3 مقایسه کنیم تا ببینیم میانرده جدید اپل در چه جایگاهی قرار می گیرد. میانرده جدید اپل از نمایشگر 6.1 ...

در این مطلب تصمیم گرفتیم آیفون 11 را با گلکسی نوت 10 و هواوی پی 3 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - مقایسه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - کنیم تا ببینیم میانرده جدید اپل در چه جایگاهی قرار می گیرد.

میانرده جدید اپل از نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار بوده و در رنگ های جدید از جمله سبز و پردازنده قوی و قابلیت ضد آب به بازار عرضه می شود. این گوشی از دوربین دوگانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی عریض و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض برخوردار است. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - بوده و توانایی ضبط ویدیو 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و همچنین سلفی های اسلوموشن (اسلوفی) را دارد.

در جدول زیر آیفون 11 با گلکسی نوت 10 و هواوی پی 30 مقایسه شده است:

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان

نمایشگر آیفون 11 تقریباً ابعادی مشابه با گلکسی نوت 10 و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - پی 30 دارد اما ار لحاظ رزولوشن وضعیت فرقی می کند و همانطور که ملاحظه می کنید دو رقیب ذکر شده رزولوشن بالاتری نسبت به میانرده جدید اپل دارند.

بخشی که آیفون 11 در آن قدرتمند ظاهر شده پردازنده است. در این گوشی همانند آیفون 11 پرو و پرو مکس، چیپست A13 بایونیک به کار رفته. گلکسی نوت 10 و پی 30 هر کدام از حافظه رم 8 گیگابایتی برخوردارند که دو برابر بیشتر از رم آیفون 11 است.

اپل برای اولین بار جانشین آیفون XR را به دوربین دوگانه مجهز کرده ولی دو رقیب - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدول به دوربین سه گانه مجهز هستند. همچنین وضعیت پی 30 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهتر از رقبا به نظر می رسد.

در ظرفیت باتری ها تفاوت چشمگیری را شاهد نیستیم و هر سه رقیب تقریباً در یک رده قرار می گیرند با این تفاوت که ظرفیت باتری آیفون 11 از دو رقیب دیگر کمتر است.

از لحاظ قیمت گلکسی نوت 10 با برچسب قیمت 950 دلار لقب گرانترین گوشی را به خود اختصاص می دهد و پس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - از آن آیفون 11 و پی 30 به ترتیب با 700 و 600 دلار در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone