🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24448.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این ماشین لباسشویی هوشمند گجت‌های پوشیدنی را هم تمیز می‌کند

شرکت TCL که اخیراً از اولین تلفن هوشمند خود رونمایی کرده بود قرار است با تولید یک ماشین لباسشویی آینده نگرانه و هوشمند، در بخش لوازم خانگی نیز خودی نشان دهد. شرکت چینی TCL نام ...

شرکت TCL که اخیراً از اولین تلفن هوشمند خود رونمایی کرده بود قرار است با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - تولید یک ماشین لباسشویی آینده نگرانه و هوشمند، در بخش لوازم خانگی نیز خودی نشان دهد.

شرکت چینی TCL نام عریض و طویل Classified X10-110BDI را برای ماشین لباسشویی جدید خود برگزیده که خواننده را یاد فیلم ترمیناتور می اندازد. درست مانند ربات های این فیلم ماشین لباسشویی شرکت TCL نیز از ساختاری پیچیده و آینده نگرانه برخوردار است.

اولین چیزی که روی بدنه ماشین لباسشویی X10 خودنمایی می کند، نمایشگر TFT لمسی به ابعاد 12.3 اینچ است. می توان از طریق این نمایشگر یا فرامین صوتی در اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - گوشی این وسیله را کنترل کرد. زمانی که کاربر فرامین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - صوتی را بیان می کند، نمایشگر روشن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - می شود و کاربر متوجه دریافت فرمان ها توسط دستگاه می شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان

وسیله مذکور علاوه بر ظاهر مدرن، به کمک امواج فراصوت توانایی شستن و گندزدایی لوازمی مثل عینک، جواهرات و گجت های پوشیدنی را دارد. ماشین لباسشویی X10 به طور صد درصد بدون آلودگی کار می کند و به همین خاطر موفق - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - به کسب جایزه در نمایشگاه ایفا 2019 شد.

سازنده چینی در همکاری با شرکت Procter & Gamble که در زمینه تولید لوازم بهداشتی فعالیت می کند، ویژگی دیگری به نام «اکوسیستم شستشوی هوشمند» (smart washing - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - ecosystem) در این محصول تعبیه کرده که از جزییات آن اطلاعاتی در دست نیست، اما به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - همانند دیگر اجزای این ماشین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - لباسشویی هوشمند انقلابی و نوآورانه باشد.

هنوز مشخص نشده ماشین لباسشویی X10 چه زمانی به بازار عرضه می شود. با جستجوی این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قروه استان کردستان - محصول در سایت سازنده نیز به در بسته می خوریم. احتمالاً در هفته های آینده اطلاعت بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone