🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12281.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چیپست هوش مصنوعی MT9638 مدیاتک برای نسل بعدی تلویزیون‌ها معرفی شد

مدیاتک تا به امروز چندین چیپ برای تلویزیون‌ها وارد بازار کرده که در تلویزیون‌های هوشمند پایین‌رده تا پرچمدار مورد استفاده قرار گرفته‌اند. حالا این کمپانی از چیپست هوش مصنوعی MT9638 رونمایی کرده است. این چیپست ...

مدیاتک تا به امروز چندین چیپ برای تلویزیون‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - وارد بازار کرده که در تلویزیون‌های هوشمند پایین‌رده تا پرچمدار مورد استفاده قرار گرفته‌اند. حالا این کمپانی از چیپست هوش مصنوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - MT9638 رونمایی کرده است.

این چیپست جدید برای نسل آینده تلویزیون‌های هوشمند 4K پریمیوم توسعه پیدا کرده و از واحد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - پردازش هوش مصنوعی (APU) یکپارچه بهره می‌برد. این تراشه دارای چندین هسته Cortex-A55 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - شرکت آرم به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G52 است. در حال حاضر اطلاعی از تعداد هسته‌های مورد استفاده در آن نداریم، اما انتظار می‌رود یک تراشه ۴ هسته‌ای باشد.

چیپست هوش مصنوعی MT9638 از قابلیت‌های قابل توجهی بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به پشتیبانی از رفرش ریت متغیر (VRR)، برآورد حرکت و جبران آن (MEMC)، استاندارد HMDI 2.1 و +HDR10 اشاره کرد.

این چیپ می‌تواند از نمایشگر با رزولوشن 4K - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - و رفرش ریت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - ۶۰ هرتز پشتیبانی کند و همچنین قادر به پشتیبانی از کدک‌های HEVC به همراه VP9 و AV1 است. برای ارتباطات، مدیاتک MT9638 می‌تواند از استانداردهای وای فای ۶، HDMI 2.1 و USB 3.0 پشتیبانی کند. در بخش صوتی هم با دالبی اتموس و DTS - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - Virtual X روبه‌رو هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس

این تراشه به هوش مصنوعی مجهز شده که سازندگان تلویزیون می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. از کاربردهای هوش مصنوعی مورد استفاده در این چیپ می‌توان به تنظیم خودکار پارامترهایی مانند رنگ، غلظت، روشنایی و شفافیت اشاره کرده کرد و همچنین امکان بهبود کیفیت تصویر توسط آن هم وجود دارد.

چیپست هوش مصنوعی MT9638 از دستیارهای مجازی و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - همچنین فناوری تشخیص صدا پشتیبانی می‌کند. این تراشه مدیاتک قادر به پشتیبانی از ۴ میکروفن با مصرف انرژی فوق‌العاده پایین در حالت استندبای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - است.

به گفته مدیاتک، تلویزیون‌های هوشمند 4K مجهز به این تراشه جدید در سه ماهه دوم سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - میلادی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - از راه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فسا استان فارس - می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone