🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32466.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جریمه فیلیپس و ایسوس به جرم تبانی در قیمت گذاری

در حالی که هنوز چند روز از جریمه هنگفت گوگل به بهانه سیاست های غیررقابتی نگذشته، اتحادیه اروپا چندین شرکت بزرگ فناوری دیگر را هدف قرار داده است. مقامات این اتحادیه شرکت های «ایسوس»، «فیلیپس»، ...

در حالی که هنوز چند روز از جریمه هنگفت گوگل به بهانه سیاست های غیررقابتی نگذشته، اتحادیه اروپا چندین شرکت بزرگ فناوری دیگر را هدف قرار داده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - است.

مقامات این اتحادیه شرکت های «ایسوس»، «فیلیپس»، «پایونیر» و «دنون اند مرنتز» را به دلیل سیاست های ضد اقتصاد رقابتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - و تبانی در قیمت گذاری دستگاه ها و لوازم دیجیتال که با سیاست های اقتصادی اروپا در تضاد است، در مجموع به ۱۱۱ میلیون دلار جریمه محکوم کرده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان
«مارگارت وستاگر»، عامل اصلی جریمه شرکت های فناوری که ترامپ او را بانوی مالیات نامیده

بر این اساس شرکت های مذکور توانایی خرده فروش های آنلاین برای عرضه محصولات آنها با قیمت های پایین تر را محدود کرده اند. در صورتی که یک خرده فروش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - از این سیاست قیمت گذاری پیروی نمی کرد، با تهدیدات و تحریم های گسترده مواجه می شد.

در بیانیه اتحادیه اروپا تایید شده که فیلیپس و سه شرکت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - دیگر برای نظارت بر قیمت عرضه و شناسایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - سایت های متخلف از روش های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - نظارتی پیچیده ای بهره برده اند. هدف نهایی آنها نیز بالا نگه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - داشتن قیمت ها تا حد ممکن عنوان شده است. «مارگارت وستاگر»، کمیسر اروپا در امور رقابت های بازرگانی که به عنوان قدرتمندترین زن در بروکسل شناخته می شود در این باره - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - می گوید:

بازار تجارت آنلاین به سرعت در حال رشد است و ارزش آن در اروپا حالا به ۵۰۰ میلیارد یورو رسیده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - است. نیمی از ساکنین اروپا به صورت آنلاین خرید می کنند اما سیاست های این چهار شرکت باعث شده آنها هزینه بالاتری برای خرید نوت بوک، لوازم آشپزخانه و غیره بپردازند. تصمیم امروز ما نشان می دهد که قوانین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تویسرکان استان همدان - اتحادیه اروپا در برابر شرکت های ضد اقتصاد رقابتی از شهروندان محافظت می کند.

همکاری این چهار شرکت با مقامات اتحادیه باعث شده که جریمه آنها بین ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند. در این بین ایسوس با ۶۳.۵ میلیون یورو بیشترین و دنون اند مرنتز با ۷.۷ میلیون یورو کمترین جریمه را پرداخت می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone