🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29517.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کفش هوشمند Adapt BB نایکی برای بسکتبالیست‌ها معرفی شد

امروز پس از مدت‌ها وعده و وعید، کفش هوشمند Adapt BB نایکی برای بسکتبالیت‌ ها معرفی شد. بند این کفش‌ها به صورت خودکار بسته می‌شوند و کاربر از طریق یک اپلیکیشن مخصوص روی تلفن هوشمندش می‌تواند ...

امروز پس از مدت‌ها وعده و وعید، کفش هوشمند Adapt - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - BB نایکی برای بسکتبالیت‌ ها معرفی - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد. بند این کفش‌ها - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به صورت خودکار بسته می‌شوند و کاربر از طریق - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مخصوص - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روی تلفن هوشمندش می‌تواند به کفش خود وصل شود.

کفش هوشمند Adapt BB نایکی از یک موتور پیشرفته بهره می‌برد که - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می‌تواند - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به طور خودکار بند کفش را ببندد. نکته قابل توجه در طراحی سیستم خودکار این است که کفش می تواند گزینه‌ های مختلفی برای سفت یا شل شدن بودن بند انتخاب کند.

تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

علاوه بر این کاربر در مواقع مورد نیاز قادر خواهد بود با استفاده از اپلیکیشن Nike Adapt سفتی - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بند‌ ها را - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنترل کند. نایکی این تکنولوژی جدید خود را FitAdapt - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نامیده است.

برای مثال، بسکتبالیست‌ ها می‌توانند در زمان استراحت بند‌ های خود را به طور موقت باز کرده و خستگی در کنند تا - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پس از شروع دوباره بازی، بلافاصله بندشان را سفت نمایند.

تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

همچنین گزینه‌ های نظیر مسابقه، تمرین، دویدن، گرم کردن و ... برای بسته شدن این بند‌ها وجود دارد. همچنین کاربر می‌تواند رنگ کلیدهای پاور تعبیه - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده در کنار کفش را با استفاده از اپ FitAdapt تنظیم کند.

چند سالی است که کفش‌های این چنینی تولید شده‌اند اما ورزشکاران حرفه‌ای نمی‌توانند از آنها استفاده کنند و قیمت بالایی دارند. دو سال پیش نایکی از کفش HyperAdapt رونمایی کرد که ۷۲۰ دلار قیمت داشت و - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کفشی - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ساق‌های کوتاه بود. سال ۲۰۱۵ - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نیز چنین مدل کفشی با نام  2015 Nike - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Magل برای استفاده‌ی روزانه معرفی شده بود.

تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

حال مدل جدید سبکتر بوده و قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار دارد که برای کفش‌های هوشمند قیمت - تعمیرات تلویزیون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ارزانی به حساب می ‌آید. این شرکت آمریکایی چندی پیش ویدیویی از این محصول منتشر کرده بود که طی آن بازیکنان بسکتبال معروف لیگ NBA، کفش هوشمند Adapt BB نایکی را امتحان می‌کردند اما برای آنکه طرح کفش لو نرود، قسمت پایینی تصویر تار شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone