🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13846.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توییتر نمایش تبلیغات تمام صفحه در فلیت را آزمایش می‌کند

توییتر به دنبال راه‌های جدیدی برای درآمدزایی است و حالا به سراغ آزمایش نمایش تبلیغات در فلیت رفته. فلیت (Fleet) قابلیتی شبیه به استوری اینستاگرام است که سال گذشته میلادی این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرد. ...

توییتر به دنبال راه‌های جدیدی برای درآمدزایی است و حالا به سراغ آزمایش نمایش تبلیغات در فلیت رفته. فلیت (Fleet) قابلیتی شبیه به استوری اینستاگرام است که سال گذشته میلادی این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرد.

برای اولین بار توییتر به سراغ تبلیغات تمام صفحه عمودی رفته، فرمتی که تا به امروز در دیگر برنامه‌ها مانند اینستاگرام یا اسنپ‌چت دیده‌ایم. توییتر این تبلیغات را راهی برای دیده شدن برندها از طریق اشتراک محتوا عنوان کرده:

«تبلیغات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - فلیت‌ها فضایی برای برندهاست تا خلاق باشند، به پشت صحنه بروند یا یک محتوا جذاب به اشتراک بگذارند.»

در ابتدا، این تبلیغات تنها در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - اختیار بخشی از تبلیغ‌کنندگان قرار می‌گیرد و البته شمار کمی از کاربران توییتر در ایالات متحده آمریکا می‌توانند آن‌ها را ببینند. البته به گفته توییتر، اگر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - این آزمایش موفقیت‌آمیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - باشد، احتمالا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - فرمت تبلیغات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - فول اسکرین به سایر بخش‌های این شبکه اجتماعی هم راه پیدا کند:

«ما می‌خواهمی از نحوه عملکرد چنین محتوایی برای مشتریان مطلع شویم، البته نه تنها برای تبلیغات فلیت‌ها بلکه برای تکرارهای آینده فرمت فول اسکرین روی توییتر.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی

این نوع تبلیغات از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - تصاویر و ویدیوها در نسبت تصویر ۹:۱۶ پشتیبانی می‌کند و ویدیوها می‌توانند ۳۰ ثانیه‌ای باشند. برندها می‌توانند از قابلیت بالا کشیدن صفحه (Swipe Up) برای انجام کاری استفاده کنند و به معیارهای تبلیغات استاندارد توییتر دست یابند که شامل تاثیرگذاری، مشاهده پروفایل، کلیک‌ها، مشاهده وب‌سایت و داده‌های دیگر می‌شود.

همانطور که بالاتر گفتیم، تبلیغات جدید بخشی از برنامه‌های این شبکه اجتماعی برای درآمدزایی به حساب می‌آید. از دیگر راهکارهای توییتر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - برای درآمدزایی می‌توان به آزمایش توییت‌های قابل خرید اشاره کرد که البته هنوز در فرمت تبلیغات وجود ندارد.

در کنار این موارد، با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر زرندیه استان مرکزی - «Twitter Blue» هم روبه‌رو هستیم که یک سرویس اشتراکی است و هزینه ماهانه ۳ دلار از کاربران طلب می‌کند. در نهایت امکان فروش بلیت برای «Spaces» برای کاربران فراهم می‌شود که بتوانند برای گفتگوهای صوتی بلیت بفروشند و بخشی از آن به خود توییتر تعلق می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone