تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44359.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل HTC U11 فروش بهتری نسبت به HTC 10 و One M9 داشته است

به نظر می رسد موبایل HTC U11 که اخیراً معرفی شد و به بازار آمد، از منظر فروش شروعی بسیار خوب را پشت سر گذشته است. بنابر اعلام رسمی تایوانی ها، HTC U11 در مدت ...

به نظر می رسد موبایل HTC U11 که اخیراً معرفی شد و به بازار آمد، از منظر فروش شروعی بسیار خوب را پشت سر گذشته است. بنابر اعلام رسمی تایوانی ها، HTC U11 در مدت زمان کوتاهی که در دسترس - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار گرفته، توانسته به فروش بیشتری نسبت به HTC 10 و One M9 دست پیدا کند.

این اطلاعات به صورت رسمی از سوی - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چانگ چیا-لین، مدیر واحد موبایل های هوشمند و دیوایس های متصل HTC تایید شده است. با این همه، اگرچه به صورت - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رسمی از فروش بیشتر HTC U11 آگاهی داریم، اما صحبتی درباره آمار و - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارقام دقیق فروش به میان نیامده است.

گفتنی است که با درنظرگیری عملکرد نه چندان فوق العاده HTC در بازار جهانی موبایل های هوشمند طی دو سال گذشته، نباید انتظار داشت که آمار فروش HTC U11 بسیار حیرت انگیز باشد؛ اما این حقیقت که پرچمدار جدید - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تایوانی ها در این بازه زمانی کوتاه فروشی بیشتر نسبت - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدل های قبلی را - تعمیرات یخچال سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تجربه کرده، شاید از بازگشت آهسته اما پیوسته HTC به عرصه حکایت داشته باشد.

چانگ در نهایت گفته است که HTC قصد دارد تعداد موبایل هایی که در هر سال عرضه می کند را طی سه الی چهار سال آتی کاهش دهد تا با وضعیت بازار و ترندهای صنعت موبایل همگام تر از پیش باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone