🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10567.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

همکاری دو غول دنیای تراشه: مدیاتک و AMD احتمالا شرکت مشترک تاسیس می‌کنند

گزارشی تازه مدعی است که دو شرکت AMD و مدیاتک در حال ارزیابی شرایط برای آغاز یک همکاری هستند تا یک کمپانی مشترک تاسیس کنند. این همکاری به AMD اجازه خواهد داد تا از فناوری‌های ...

گزارشی تازه مدعی است که دو شرکت AMD و مدیاتک در حال ارزیابی شرایط برای آغاز یک همکاری هستند تا یک کمپانی مشترک تاسیس کنند. این همکاری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - به AMD اجازه خواهد داد تا از فناوری‌های مدیاتک استفاده کند. از آن سو، مدیاتک هم سهمی از بازار لپ‌تاپ‌ها پیدا می‌کند و می‌تواند علاوه بر بازار موبایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - در بازار کامپیوترهای قابل حمل سهم مناسبی داشته باشد.

بر اساس اعلام وب‌سایت دیجی‌تایمز، این همکاری با تمرکز بر ترکیب و توسعه فناوری‌های ارتباطی از جمله وای‌فای، 5G و حتی انتقال سیمی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - پیش می‌رود. چنان‌چه همکاری ای‌ام‌دی و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - مدیاتک موفق باشد، مالکیت‌های فکری مدیاتک روی سیستم بر تراشه‌های (SoC) ای‌ام‌دی استفاده خواهد شد.

منابع نزدیک به این وب‌سایت می‌گویند اولین حاصل این همکاری مشترک در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - سال ۲۰۲۴ به بازار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌آید. ای‌ام‌دی می‌خواهد با این راهکار فناوری‌های جذاب‌تری را در تراشه‌های مخصوص نوت‌بوک خود ارائه کند. مدیاتک دارای پیشرفته‌ترین فناوری‌های ارتباطی است. ای‌ام‌دی می‌خواهد با - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - همکاری این شرکت به فناوری‌هایی دسترسی داشته باشد که رقابت با اینتل را ممکن می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان

ای‌ام‌دی و مدیاتک قبلا در توسعه تراشه وای‌فای ای‌ام‌دی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - موسوم به RZ608 با هم همکاری داشتند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - هرچند برخی گزارش‌ها مدعی بودند که تراشه وای‌فای ای‌ام‌دی در واقع همان مدیاتک MT7921K است - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - که نامش عوض شده. اگر گزارش امروز درست باشد، ای‌ام‌دی می‌تواند با کمک مدیاتک وارد بازار گوشی‌های پایین‌رده شود. با این حال، هنوز هیچ‌کدام از این دو شرکت خبر این همکاری را تایید نکرده‌اند.

سامسونگ هم در تراشه اگزینوس بعدی از معماری RDNA2 شرکت AMD استفاده می‌کند، چون بهره‌گیری از رابط‌های کاربری پیچیده، روش‌های رمزنگاری پیشرفته و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - قابلیت‌های متنوع و مدرن باعث شده تلفن‌های هوشمند به توان بیشتری نیاز داشته باشند. اگزینوس بعدی با کمک این معماری از رهگیری پرتو و سایه‌زنی نرخ متغیر هم پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم که محصول همکاری مشترک ای‌ام‌دی و سامسونگ در قالب یک تراشه اگزینوس در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ به بازار بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر توتیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
دوستان سایت ***** مایکروفر مجیک EON-C301SM شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone