🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10568.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از هدست Kaira X برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن رونمایی کرد

ریزر هدست سیمی جدیدی را با نام Kaira X برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن معرفی کرد. هدست جدید ریزر در چند طرح مختلف ارائه می‌شود تا با رنگ کنترلرهای هر دو کنسول مطابقت ...

ریزر هدست سیمی جدیدی را با نام Kaira X برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن معرفی کرد. هدست جدید ریزر در چند طرح مختلف ارائه می‌شود تا با رنگ کنترلرهای هر دو کنسول مطابقت داشته باشد.

هدست Kaira X ریزر از درایورهای ۵۰ میلی‌متری TriForce بهره می‌برد که کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌کند. این هدست همچنین از میکروفن HyperClear Cardioid ریزر بهره می‌برد که برای کاهش نویز دارای الگوی جمع‌آوری صدای خاصی است. همچنین روی هدست دکمه‌های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - تنظیم صدا قرار دارد و ریزر برای راحتی بیشتر کاربران از بالشتک‌های فوم Flowknit و روکش اضافی روی نوار سر استفاده کرده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان

به صورت کلی، با یک هدست نسبتا ساده روبرو هستیم، اما چیزی که محصولات جدید ریزر را جذاب می‌کند، طراحی و رنگ‌های آن است. نسخه ایکس باکس این هدست در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز و زرد عرضه می‌شود که کنترلرهای کنسول مایکروسافت نیز از این رنگ‌ها بهره - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - می‌برند. البته ریزر هم اکنون فقط فروش نسخه‌های مشکی و سفید آن را آغاز کرده است.

همچنین نسخه پلی استیشن این هدست از طراحی مشابه کنترلر دوال‌سنس برخوردار است که شامل دو رنگ سفید و مشکی می‌شود و همچنین لوگوی ریزر با رنگ آبی روی آن‌ها قرار دارد.

قیمت هر دو نسخه هدست ریزر یکسان است و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلاری را به همراه دارد. همچنین فروش آن‌ها هم اکنون در وب‌سایت رسمی ریزر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - آغاز شده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان

ریزر علاوه بر هدست، برای ایکس باکس پایه نگه‌دارنده جدیدی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - را نیز معرفی کرده که از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های متنوعی به فروش می‌رسد. کاربران با استفاده از این استند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - می‌توانند کنترلرهای بی‌سیم ایکس باکس را شارژ کنند و این محصول با تمام کنترلرهای ایکس باکس وان و سری ایکس/اس کار می‌کند.

پایه نگهدارنده ریزر هم اکنون در رنگ‌های قرمز، آبی، سفید، مشکی و زرد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - در دسترس قرار گرفته‌اند و نسخه Aqua - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فومن استان گیلان - Shift نیز به زودی عرضه خواهد شد. قیمت این پایه‌ها ۳۹.۹۹ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone