🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10565.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ردمی ۹ Activ با چیپ هلیو G35 و دوربین اصلی دوگانه معرفی شد

از اوایل این ماه زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید که شیائومی در حال طراحی مدل دیگری از سری گوشی‌های ردمی ۹ به نام ردمی ۹ Activ است و حالا ردمی این مدل را به طور رسمی ...

از اوایل این ماه زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید که شیائومی در حال طراحی مدل دیگری از سری گوشی‌های ردمی ۹ به نام - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - ردمی ۹ Activ است و حالا ردمی این مدل را به طور رسمی در هند معرفی و عرضه کرده است. اکثر مشخصات این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - مدل تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد.

اول از همه باید بگوییم نسخه Activ گوشی ردمی ۹ مثل مدل‌های Active سری‌های سامسونگ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - بادوام‌تر از دستگاه‌های عادی نیست و ممکن است این مدل جدید برای کسانی که منتظر نسخه بادوام‌تر سری Redmi 9 بودند، جالب نباشد. ردمی در مدل Activ تنها گزینه دیگری با رم ۶ گیگابایت معرفی کرده، در حالی که مدل پایه آن همچنان ۴ گیگابایت رم دارد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی

باقی مشخصات این گوشی مثل ردمی ۹ در هند است. این مدل از چیپست هشت هسته‌ای هلیو G35 و رم LPDDR4X بهره می‌برد و علاوه بر این، شکاف میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه هم دارد. صفحه نمایش آن ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس است و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد.

این گوشی هوشمند با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 عرضه می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی آن از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند و بجای USB-C، پورت میکرو یو‌اس‌بی دارد. این گوشی هوشمند دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - ۵ مگاپیکسلی دارد. ابعاد این دستگاه ۱۶۴.۹ در ۷۷.۰۷ در ۹.۰ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۴ گرم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - است.

این گوشی هوشمند در نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - داخلی با قیمت ۱۲۹ دلار و در نسخه دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - برابر ۱۵۰ دلار دارد. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone