تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24404.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه سرعت ویدیوها را با استفاده از نرم‌افزار Filmora تغییر دهیم؟

حتما مواقع بسیاری پیش آمده که نیاز به تغییر سرعت فیلم های ضبط شده با گوشی‌های همراه یا دوربینتان داشته‌اید. مثلا شاید بخشی از ویدیو هست که برای هایلایت کردن آن صلاح می‌دانید سرعتش را ...

حتما مواقع بسیاری پیش آمده که نیاز به تغییر سرعت فیلم های ضبط شده با گوشی‌های همراه یا دوربینتان داشته‌اید. مثلا شاید بخشی از ویدیو هست که برای هایلایت کردن آن صلاح می‌دانید سرعتش را کم کنید. یا در مواقعی یک ویدیوی آموزشی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ضبط کرده‌اید که نیاز است برخی مراحل را با سرعت بیشتری رد کنید تا به اصل مطلب برسید.

کاهش سرعت برای ویدیوهایی که فریم ریت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پایینی دارند معمولا خوب از آب در نمی‌آید

البته توجه داشته باشید که شاید کاهش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سرعت روی هر ویدیویی نتیجه مورد انتظار را به شما تحویل ندهد. مثلا اگر گوشی همراهتان ویدیوهایی با سرعت 30 فریم بر ثانیه یا حتی کمتر ضبط می‌کند انتظار نداشته باشید که کاهش سرعت آن ویدیو نتیجه خوبی در پی داشته باشد. چرا که در ویدیوهایی با این کیفیت، تعداد فریم‌ها به حدی نیست که کم شدن سرعت به نمایش در آمدن آن‌ها، برای چشم انسان نامحسوس باشد. از آن سو ویدیوهایی با نرخ 60 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فریم بر ثانیه یا بالاتر تا حدی از این گزند مصون هستند و در صورتی که سرعت فریم‌ها کاهش پیدا کند، حد تغییرات آنقدر نیست که برای انسان قابل درک باشد.

خوشبختانه نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیوی زیادی هستند که به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - صورت اختصاصی و یا در مجموعه امکاناتشان قابلیت تغییر سرعت فیلم را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این مطلب روش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاهش یا افزایش سرعت ویدیو با استفاده از یک نرم‌افزار ویرایش ویدیوی پرکاربرد به نام Filmora Video Editor را برایتان توضیح خواهیم داد. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این نرم‌افزار برای ویندوز و مک قابل دانلود است و البته یک نسخه موبایل هم دارد که با نام FilmoraGo در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

فیلمورا یکی از بهترین‌ نرم‌افزارهای دسکتاپ است که با استفاده از آن می‌توان سرعت ویدیوها را کم یا زیاد کرد. با بهره‌گیری از امکانات مختلف این نرم‌افزار می‌توانید ویدیوهای حرفه‌ای بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. در فیلمورا بیش از 500 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - افکت مختلف برای اعمال روی ویدیوها در نظر گرفته شده که شامل فیلترها، overlay های مختلف، افکت‌های حرکتی گرافیکی و... می‌شود.

از همه این‌ها مهمتر کار با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این نرم‌افزار آسان است و کافیست چند دقیقه با آن کار کنید تا به زیر و بم منوها و طرز کارشان آشنا شوید. برای آن‌هایی که علاقه دارند با خصوصیات این نرم‌افزار آشنا شوند، بعضی از قابلیت‌های کلیدی آن را در ادامه می‌آوریم:

  • امکان تغییر سرعت فیلم در کنار تغییر روشنایی، رنگ و دیگر مشخصات آن به دلخواه
  • امکان قرار دادن عنوان، نوشته، فیلتر، transition های مختلف، لایه‌گذاری، تقسیم صفحه و...
  • وجود بیش از 500 افکت برای ساخت ویدیوهای خاص و حرفه‌ای
  • قابلیت به اشتراک‌گذاری ویدیوها در شبکه‌های مختلف یوتیوب، Viemo و...

اما همانطور که گفتیم فیلمورا یکی از بهترین ابزارهای دسکتاپ برای کاهش یا افزایش سرعت ویدیوهاست. برای انجام چنین کاری در فیلمورا دو روش وجود دارد که هر کدام از آن‌ها را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

روش اول: استفاده از مد Action Cam Tool

1. نصب و دانلود فیلمورا

با دانلود و نصب نرم‌افزار آن را اجرا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده و مد Action Cam Tool را از قسمت پنجره‌های اصلی (main windows) انتخاب کنید. با وارد شدن به این حالت امکان وارد کردن مستقیم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ویدیویی که می‌خواهید سرعتس را تغییر دهید برایتان فراهم می‌شود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

2. اضافه کردن افکت سرعت به ویدیو

در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ستون سمت چپ روی تب Speed کلیک کنید. در منویی که باز می‌شود گزینه Add Marker را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید تا باکس انتخاب ویدیو به تامیلاین نرم‌افزار اضافه شود. با حرکت دادن مکان‌نما آن قسمت از ویدیو که قصد دارید سرعتش را تغییر دهید انتخاب کنید.

بعد از انتخاب، کافیست گزینه Speed را انتخاب کنید تا سرعت کلیپ تغییر کند. در انتها می‌توانید با استفاده از گزینه Export - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که با رنگ سبز در قسمت بالای نرم‌افزار هایلایت شده، ویدیوی ادیت شده را دریافت کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

روش دوم: استفاده از مد Full Feature

1. وارد کردن ویدیو

پس از نصب، از پنجره‌های اصلی Full Feature Mode را انتخاب کنید. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سپس با درگ اند دراپ می‌توانید ویدیوی مورد نظرتان را به تایملاین نرم‌افزار اضافه کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

2. کاهش یا افزایش سرعت ویدیو

در تایملاین نرم‌افزار روی ویدیو دو بار کلیک کنید تا پنجره ادیت ویدیو برایتان باز شود. در این منو مکان‌نما را در ناحیه Speed حرکت دهید تا تغییر سرعت فیلم به دلخواه شما انجام شود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

3. ذخیره کردن ویدیو

با کلیک روی گزینه play در پنجره preview می‌توانید تغییر اعمال شده را مشاهده کنید. اگر نتیجه مطلوبتان بود روی گزینه Export کلیک کنید تا ویدیو روی کامپیوترتان ذخیره شود. در صفحه اکسپورت مشخصات ویدیوی ادیت شده از جمله رزولوشن، نرخ فریم و سایز آن را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این می‌توانید انتخاب کنید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که ویدیو با چه فرمتی ذخیره - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

نکته دیگری که شاید بد نباشد در انتها به آن اشاره کنیم این است که در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند از نرخ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فریم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فیلمبرداری بالاتر از 60fps هم پشتیبانی می‌کنند و حتی برخی از اسمارت‌فون‌ها قادر هستند ویدیوهایی با 960 فریم بر ثانیه ضبط کنند. با این حال در هنگام پخش ویدیوها، این نرخ به طور - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خودکار کاهش پیدا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده و به 30 فریم بر ثانیه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone