🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19271.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افشای نمونه اولیه اپل واچ با طراحی متفاوت و دکمه هوم [تماشا کنید]

به تازگی تصاویر و ویدیویی از یک نمونه اولیه اپل واچ منتشر شده که درون یک قاب بزرگ قرار دارد و شبیه به یک آیپاد کوچک به نظر می‌رسد. در این ویدیو ابتدا با جعبه‌ای ...

به تازگی تصاویر و ویدیویی از یک نمونه اولیه اپل واچ منتشر شده که درون یک قاب بزرگ قرار دارد و شبیه به یک آیپاد کوچک به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - نظر می‌رسد.

در این ویدیو ابتدا با جعبه‌ای مواجه می‌شویم که برای ارسال سخت افزار اولیه به افراد آزمایش‌کننده ارسال می‌شود. در برچسب روی این جعبه عبارت «این محصول به عنوان یک دستگاه محرمانه اپل طبقه‌بندی می‌شود و در برنامه فوق امنیتی قرار می‌گیرد» به چشم می‌خورد. علاوه بر این گفته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - شده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - که این محصول در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - زمان فراخوانی باید حتما به اپل برگردانده شود.

این دستگاه از نوع «PVTe» است که می‌تواند نشانگر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - یک نمونه اولیه برای بررسی مهندسی باشد. زمانی که صفحه لمسی روشن می‌شود، اپ‌های داخلی اپل درون آن به چشم می‌خورند. در این محصول با بیلد نرم افزاری پیش از watchOS 1.0 روبه‌رو هستیم. یکی از این برنامه‌ها «Lisa Tester» با آیکون «لیسا سیمپسون» است که احتمالا ادای احترامی به دختر استیو جابز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - و یکی از اولین کامپیوترهای اپل با رابط کاربری GUI به نام «اپل لیسا» باشد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان

این اپ به افراد اجازه می‌دهد که المان‌های رابط کاربری در این نمونه اولیه اپل واچ را تغییر دهند. اپ «Springboard Zoom» موجود در Lisa - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - Tester شباهت زیادی به هوم اسکرین watchOS - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - اصلی دارد که همراه با نسخه اولیه اپل واچ در سال ۲۰۱۵ در اختیار کاربران قرار گرفت.

در این محصول از یک دکمه دیجیتالی استفاده نشده و بجای آن با دکمه‌های فیزیکی پاور و هوم در سمت راست - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - این قاب مواجه هستیم. در جلوی این دستگاه یک دکمه هوم به چشم می‌خورد و در سمت چپ آن هم دکمه‌های افزایش و کاهش حجم صدا قرار گرفته‌اند که ظاهرا کار نمی‌کنند. با ورود به بخش تنظیمات، گزارشی مبنی بر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - عدم دریافت تاییدیه FCC برای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - فروش ظاهر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان

این نمونه اولیه از برنامه‌های اپل برای ساعت هوشمند محبوبش می‌دهد که توانسته به فروش فوق‌العاده بالایی در بازار دست پیدا کند و هرساله نمونه‌ جدید آن معرفی می‌شود. این کمپانی اخیرا اپل واچ سری ۶ و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر گلستان استان گلستان - اپل واچ SE را وارد بازار کرده که می‌توانید بررسی آن‌ها را در دیجیاتو بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone