🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42749.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ال جی و بنگ اند اولافسن یک تلویزیون مشترک ساخته اند

ال جی با همکاری شرکت بنگ و اولافسن تلویزیون OLED جدیدی تحت عنوان BeoVision Eclipse معرفی کرد که اولین نتیجه همکاری دو شرکت نام برده است. BeoVision یک تلویزیون 4K و سیستم پخش موسیقی 450 ...

ال جی با همکاری شرکت بنگ و اولافسن تلویزیون OLED جدیدی تحت عنوان BeoVision Eclipse معرفی کرد که اولین نتیجه همکاری دو شرکت نام برده است. BeoVision یک تلویزیون 4K و سیستم پخش موسیقی 450 وات است که از ساند بار سه کاناله با قابلیت اتصال به رادیوی اینترنتی و سرویس های استریم موسیقی بهره می برد.

سازندگان مدعی هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که این تلویزیون «سیاه مطلق و نسبت تصویر بی نهایت» را در کنار قابلیت HDR ارائه می دهد. البته عجیب هم نیست چرا که پنل های OLED جدید ال جی همگی به این فناوری مجهز هستند.

همچنین این تلویزیون یک پایه نگه دارنده متحرک هم دارد که با فشردن یک دکمه می توان آن را به سمت و سویی که نشسته اید تغییر داد. همچنین این تلویزیون را می توان روی دیوار هم نصب کرد و از ویژگی های حرکتی آن به وسیله BeoRemote One BT بهره برد.

BeoVision همراه با webOS 3.5 ال جی ارائه می شود و کاربران می توانند به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سرویس های استریم موسیقی و فیلم نظیر نت فلیکس، یوتوب و... متصل شوند. اسپیکرها نیز در رنگ ها و جنس های مختلف حین خرید قابل انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هستند.

تلویزیون BeoVision Eclipse در دو مدل 55 و 65 اینچی با قیمت های 10990 و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 15990 دلاری عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone