🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19277.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ویوو از X60 و X60 پرو رونمایی کرد؛ اولین موبایل‌های با اگزینوس ۱۰۸۰

پرچمداران جدید ویوو X60 و ویوو X60‌ پرو، به عنوان نخستین گوشی‌های هوشمند بازار با بهره‌مندی از چیپست 5 نانومتری اگزینوس 1080 معرفی شدند. اواخر آبان‌ماه سامسونگ از چیپست 5 نانومتری اگزینوس 1080 رونمایی کرد ...

پرچمداران جدید ویوو X60 و ویوو X60‌ پرو، به عنوان نخستین گوشی‌های هوشمند بازار با بهره‌مندی از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - چیپست 5 نانومتری اگزینوس 1080 معرفی شدند.

اواخر آبان‌ماه سامسونگ از چیپست 5 نانومتری اگزینوس 1080 رونمایی کرد و اینک این چیپست در اولین گوشی‌های پرچمدار به بازار عرضه می‌شود.

هر دو گوشی هوشمند جدید ویوو X60 و ویوو X60‌ پرو پلاس، از نمایشگر 6.56 اینچی سوپر امولد (E3) با رزولوشن +Full HD، نرخ بروزرسانی 120 هرتز، پشتیبانی از استاندارد +HDR10، برخوردار هستند. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته و در بخش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - فوقانی آن هم حفره مخصوص دوربین سلفی قرار دارد.

ویوو X60 و نسخه پرو آن با رابط کاربری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - OriginOS مبتنی بر اندروید 11 قرار است با چیپست اگزینوس 1080، رم 8 یا 12 گیگابایتی LPDDR4X و ظرفیت حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتیUFS 3.1 به بازار عرضه شوند.

ویوو X60 از باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی و نسخه پرو این سری از باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 33 وات بهره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌برند.

یکی دیگر از تفاوت‌های پرچمداران جدید ویوو به پیکربندی دوربین آن مربوط می‌شود. هر دو گوشی هوشمند جدید این شرکت مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX598، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - لرزشگیر OIS چهارمحوره و گشودگی دیافراگم F1.5 هستند. در کنار دوربین اصلی، هر دو دستگاه از دوربین ثانویه فوق - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - عریض 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به علاوه دوربین تله فوتو 13 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - مگاپیکسلی دیگری با بزرگنمایی نوری 2 برابری و در نهایت دوربین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می‌برند.

پنل پشتی نسخه ویوو X60 پرو، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی دیگری با لنز پریسکوپ و بزرگنمایی نوری 5 برابری نیز تعبیه شده است که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - در اصل وجه تمایز پیکربندی دوربین دو دستگاه به همین حسگر مربوط می‌شود.

گفتنی است دوربین‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - پنل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - پشتی هر دو دستگاه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - از قابلیت تصویربرداری ویدویی با کیفیت 4K و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - فریم ریت 60 فریم در ثانیه  برخوردار هستند و  هر دو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - پرچمدار جدید این شرکت از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کنند.

یوو X60 با قیمت پایه 535 دلار و نسخه پرو این سری نیز با قیمت پایه 688 دلار به فروش می‌رسند. به نظر می‌رسد ویوو قصد دارد نسخه دیگری از این سری با نام ویوو X60 پرو پلاس با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 888 اوایل دی‌ماه به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - بازار عرضه کند. هنوز اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند جدید در بازارهای بین‌المللی مطرح نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone