🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19324.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گجت‌ها با پشتیبانی از وای فای 6E در راه بازار: بزرگترین بروزرسانی وای فای در ۲۰ سال گذشته

وای فای در آستانه یک ارتقای مهم قرار دارد و بسیای از گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها، روترها و تلویزیون‌ها در ۲۰۲۱ با پشتیبانی از وای فای 6E از راه می‌رسند. با بزرگترین بروزرسانی وای فای در دو ...

وای فای در آستانه یک ارتقای مهم قرار دارد و بسیای از گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها، روترها و تلویزیون‌ها در ۲۰۲۱ با پشتیبانی از وای فای 6E از راه می‌رسند. با بزرگترین بروزرسانی وای فای در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - دو دهه اخیر روبه‌رو هستیم که نه تنها سرعت را افزایش می‌دهد، بلکه اطمینان‌پذیری ارتباطات را هم بهبود می‌دهد.

اتحاد وای فای، گروه صنعتی که روی وای فای نظارت می‌کند به تازگی شروع به تایید اولین محصولات با قابلیت پشتیبانی از وای فای 6E کرده. گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - ماه‌های اولیه سال جاری میلادی از راه می‌رسند و در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. در اواسط سال ۲۰۲۱ هم باید منتظر عرضه تلویزیون‌ها و دستگاه‌های واقعیت مجازی با پشتیبانی از وای فای 6E باشیم.

برخی از اولین دستگاه‌ها با قابلیت پشتیبانی از وای فای 6E در نمایشگاه CES 2021 که فاصله اندکی تا برگزاری آن داریم، معرفی خواهند شد. علاوه بر این شرکت‌ها در ماه‌های آینده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - از پرچمدارهای جدیدشان رونمایی می‌کنند که اکثر آن‌ها احتمالا از استاندارد جدید پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - می‌کنند. در این میان انتظار می‌رود برخی از گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ به لطف استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸، قادر به پشتیبانی از وای فای 6E باشند.

وای فای 6E یک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - ارتقای بزرگ محسوب می‌شود چرا که به گسترش چشمگیر امواج بی‌سیم هوایی تکیه دارد. در آوریل ۲۰۲۰، کمیسیون ارتباطات فدرال (FTC) طیف جدیدی را در ایالات متحده آمریکا آزاد کرد که البته برای استفاده از آن‌ها به دستگاه‌های جدید نیاز بود. حالا تقریبا پس از یکسال، این محصولات در راه بازار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - قرار دارند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان

دستگاه‌های وای فای کنونی در دو باند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز کار می‌کنند و وای فای 6E یک باند سومی به آن‌ها اضافه می‌کند که ۶ گیگاهرتز است. این استاندارد جدید میزان امواج هوایی مورد استفاده توسط دستگاه‌های وای فای را ۴ برابر می‌کند. این موضوع اهمیت بالایی دارد چرا که سرعت ارتباطات بهبود پیدا می‌کند و امواج هوایی با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شوند.

در صورتی که در یک آپارتمان در حال استفاده از استاندارد قدیمی وای فای باشید، احتمال تداخل امواج با شبکه وای فای همسایه شما وجود خواهد داشت، اما با وای فای 6E چنین موضوعی کمتر به چشم می‌خورد.

در حالی اتحاد وای فای شروع به تایید دستگاه‌های جدید کرده که هنوز بسیاری از گجت‌های جدید قادر به پشتیبانی از وای فای ۶ نیستند، استانداردی که ۲ سال از ورود آن به بازار می‌گذرد. با توجه به این موضوع، گروه تحقیقاتی «IDC» پیش‌بینی کرده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - تا شروع ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - تنها ۲۰ درصد دستگاه‌ها قادر به پشتیبانی از وای فای 6E باشند.

ایالات متحده آمریکا و برخی کشورها مانند بریتانیا، اتحادیه اروپا، شیلی، کره جنوبی و امارات متحده عربی استفاده از باند ۶ گیگاهرتز برای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سقز استان کردستان - وای فای را ممکن کرده‌اند، اما تعدادی مانند کانادا و ژاپن در چنین مسیری قرار دارند. با توجه به این موضوع کاربران در کشورهای مختلف برای دسترسی به آن باید صبور باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone