🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38558.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اسیستنت با فرمان ها و قابلیت های جدید به روزرسانی شد

گوگل همچنان با قدرت به ارتقای قابلیت های دستیار هوشمند خود ادامه می دهد تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. در همین راستا به تازگی آپدیتی برای گوگل اسیستنت منتشر شده ...

گوگل همچنان با قدرت به ارتقای قابلیت های دستیار هوشمند خود ادامه می دهد تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. در همین راستا به تازگی آپدیتی برای گوگل اسیستنت منتشر شده که قرار است پایان این هفته و برای نخستین بار در کنفرانس South by Southwest که در آستین تگزاس برگزار می شود، به نمایش در آید.

به نظر می رسد که از همین هفته و به لطف قابلیتی جدید برای اکشن های گوگل اسیستنت موسوم به Custom Device Actions، سازندگان دیوایس های هوشمند می توانند گوگل اسیستنت را برای اجرای بعضی فرمان ها در محصولات خود شخصی سازی کنند.

این موضوع به معنای آن است که دستیار دیجیتالی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گوگل به زودی می تواند بسته به تصمیم سازندگان دیوایس های هوشمند از پس کارهایی بر بیاید که در حالت عادی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمی توانست، به عنوان مثال کنترل ماشین لباسشویی و هر وسیله دیگر برای خانه های هوشمند.

اما مضاف بر این، گوگل اعلام کرده که کاربران به زودی می توانند در نوتیفیکیشن اکشن های محبوب خود در گوگل اسیستنت مشترک شوند. این به کاربران اجازه می دهد که بتوانند سوژه های مورد علاقه خود مثل افت و خیز ارزش سهام در بازار بورس، اخبار فوری، خبرهای ورزشی و ... را سریع تر دنبال کنند.

همچنین اکشن های گوگل اسیستنت حالا از پخش موزیک در اسپیکرهای هوشمند و دیوایس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های اندرویدی پشتیبانی به عمل می آورد. این بدان معناست که کاربران گوگل اسیستنت حالا می توانند تجربیات صوتی بیشتر و بهتری از این دستیار هوشمند دیجیتالی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone