🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38552.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نسخه‌‌ی مایکروسافت از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس معرفی شدند

سال گذشته شرکت مایکروسافت نسخه‌‌هایی سفارشی از پرچمداران نسل پیشین سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به بازار عرضه کرد. امسال نیز چنین راهکاری را برای پرچمداران جدید کمپانی کره‌ای در ...

سال گذشته شرکت مایکروسافت نسخه‌‌هایی سفارشی از پرچمداران نسل پیشین سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به بازار عرضه کرد. امسال نیز چنین راهکاری را برای پرچمداران جدید کمپانی کره‌ای در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - و بدین ترتیب نسخه‌‌ی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - مایکروسافت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس چند روز پیش معرفی شدند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران

هر دوی این تلفن‌های هوشمند که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - با نام نسخه‌‌ی مایکروسافت گلکسی اس 9 و اس 9 خوانده می‌شوند، پس از روشن شدن و اتصال به جریان‌ وای‌فای قادر خواهند بود به طور رایگان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - از چند اپلیکشین و ویژگی توسعه یافته توسط مایکروسافت استفاده کنند. لیست زیر به اپلیکیشن‌های تعبیه شده در این گجت‌ها، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - اشاره می‌کند؛

  • OneDrive
  • Excel
  • Skype
  • Word
  • OneNote
  • Cortana
  • Outlook
  • سازگاری با Microsoft Launcher

کمپانی ردموندی روز گذشته، نسخه‌های سفارشی مایکروسافت از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را برای پیش فروش در وبسایت خود قرار داد و کاربران اکنون می‌توانند این نسخه‌های ویژه را پیش خرید کنند.

سخنگوی این شرکت درباره محصولات یاد شده گفت که نسخه‌‌ی مایکروسافت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - توسط آنها به طور سفارشی تنظیم شده‌، پس از جعبه گشایی و اتصال به شبکه‌های وای فای قادرند از ویژگی‌های منحصر به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - فردی استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران

جالب اینجاست که توسعه‌ دهنده‌ی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - ویندوز با عرضه‌ی این محصولات به همراه سیستم عامل اندروید اوریو 8.0، علنا شکست نسخه‌ی موبایلی سیستم عاملش یعنی ویندوز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - را پذیرفته و تنها سعی کرده اپلیکیشن‌های ساخت خود را به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - پرچمداران سامسونگ اضافه کند.

با اینکه تهیه‌ی مجزای این اپ‌ها از راه‌هایی قانونی ممکن هزینه‌ی بالایی برای کاربران بیافریند اما مایکروسافت قیمت نسخه های سفارشی‌اش را بالا نبرده است. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - بر این اساس نسخه‌ی ویژه گلکسی اس 9 به قیمت ۷۲۰ دلار و تلفن هوشمند سفارشی گلکسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - اس 9 پلاس نیز با قیمت ۸۴۰ دلار عرضه خواهند شد. کمپانی ردموندی قرار است همزمان با سامسونگ، محصولات پیش فروش شده را تنها کمتر از یک هفته‌ی دیگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا ۲۵ اسفند ماه برای خریداران بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترنج نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone