🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20249.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس معرفی شد؛ ۱۰ درصد عملکرد بهتر نسبت به مدل پایه

کوالکام از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی کرد. این چیپست موبایل که نسخه بهبود یافته اسنپدراگون ۸۶۵ است، به گفته سازنده ۱۰ درصد عملکرد سریع‌تری در بازی‌ها و برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دارد. اسنپدراگون ۸۶۵ ...

کوالکام از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی کرد. این چیپست موبایل که نسخه بهبود یافته اسنپدراگون ۸۶۵ است، به گفته سازنده ۱۰ درصد عملکرد سریع‌تری در بازی‌ها و برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دارد.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در سه زمینه نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ بهبود یافته است. سرعت کلاک پردازنده Kryo 585 به حداکثر ۳.۱ گیگاهرتز افزایش یافته که ۱۰ درصد بیشتر از مدل استاندارد است. پردازنده گرافیکی Adreno 650 نیز ۱۰ درصد رندرهای گرافیکی را سریع - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تر انجام می‌دهد. همچنین حالا به لطف تراشه ارتباطی FastConnect 6900، - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پشتیبانی از حداکثر سرعت ۳.۶ گیگابیت بر ثانیه برای وای فای امکان پذیر شده است.

تغییرات اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مشابه تغییراتی است که کوالکام سال گذشته در اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس اعمال کرد که به عملکرد بهتر CPU و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - GPU در بازی‌ها در مقایسه با اسنپدراگون ۸۵۵ منجر شد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان

برخلاف آنچه انتظار می رفت کوالکام مودم اسنپدراگون X55 را با ۸۶۵ پلاس یکپارچه نکرده و این قطعه همچنان باید به شکل جداگانه در گوشی‌ها استفاده شود که به اشغال - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فضای بیشتر و تأثیر منفی بر - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شارژدهی منجر خواهد شد. به نظر می‌رسد کوالکام یکپارچه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کردن مودم را در چیپست پرچمدار بعدی یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ انجام خواهد داد.

اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که سال گذشته معرفی شد، عملکرد بهتری در گوشی‌های گیمینگ اندرویدی همانند ایسوس ROG Phone II، نوبیا رد مجیک ۳ و بلک شارک پرو ۲ نشان داد و در گوشی‌های دیگر مثل وان - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پلاس 7T پرو نیز به کار رفت.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس نیز با تأکید بر گیمینگ طراحی شده و شرکت‌ها به استفاده از آن در محصولات خود تمایل نشان داده‌اند. ایسوس اعلام کرد که گوشی گیمینگ ROG Phone III به این چیپست مجهز خواهد شد و لنوو - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیز از عرضه یکی از محصولات سری Legion با آن خبر داده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است.

کوالکام می‌گوید اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به طور رسمی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خواهند شد، بنابراین احتمال بکارگیری آن در پرچمدارانی مثل گلکسی نوت ۲۰ که فاصله کمی تا رونمایی از آن‌ها باقی مانده بسیار کم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone