🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38577.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

با Die With Me آشنا شوید؛ پیام رسانی با شرط ورود شارژ زیر پنج درصد

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که می گذارید باتری تلفن هوشمندتان کاملا خالی شود، اپلیکیشن Die With Me می تواند این چند دقیقه پایانی تا خاموش شدن اسمارت فون را تبدیل به یکی از ...

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که می گذارید باتری تلفن هوشمندتان کاملا خالی شود، اپلیکیشن Die With Me می تواند این چند دقیقه پایانی تا خاموش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - شدن اسمارت فون را تبدیل به یکی از متفاوت ترین لحظه های زندگی کند. این اپ که یک دلار قیمت دارد، به نوعی سرویس پیام رسان اجتماعی به حساب می آید.

با این تفاوت که برخلاف دیگر اپلیکیشن های مشابه، Die With Me تنها زمانی کار می کند که شارژ موبایل تان به 5 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - برسد. بعد از این اتفاق می توانید وارد برنامه شوید، به یک چت روم تصادفی بروید و با کاربرانی که شارژ اسمارت فون شان زیر 5 درصد هست صحبت کنید و از تجربیات خود در لحظات پایانی روشن ماندن موبایل بگویید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران

Die With Me هر چند مزیت بزرگی نسبت به بقیه پیام رسان ها ندارد و به همین خاطر قیمت یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - دلاری اش نیز قابل توجیه نیست ولی به خاطر ایده متفاوتش تا همین جا هم موفق شده با استقبال نسبتا مناسب کاربران اندرویدی و آی دیوایس ها مواجه شود.

در واقع همانند اپ های گران قیمت I Am Rich و نمونه ایرانی متفاوتش یعنی +LUXA سازنده در اینجا هم با هدف قرار دادن یک قشر خاص - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - از کاربران توجهات را به خود جلب کرده است. بنابراین اگر دوست دارید شما نیز به این قشر خاص بپیوندید، بد نیست نیم نگاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - به Die With Me بیاندازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران

Die With Me

سازنده: Dries Depoorter قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 18.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویدا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر تعمیرچی سمت میدان شهدای فهمیده زیراب هم اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در میدان شهدای فهمیده شهر زیراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone