🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38578.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به استارتاپ «زودروم»؛ به دنبال میزبانی مسافر با خانه‌های شخصی

در چند سال اخیر خدمات آنلاین تحولات زیادی پیدا کرده و امروز در کشورمان، مخصوصاً تهران، می‌توان بسیاری از خدمات را به شکل آنلاین سفارش داد. در مرکزیت این تحولات آنلاین، سایت‌های رزرو هتل و ...

در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - چند سال اخیر خدمات آنلاین تحولات زیادی پیدا کرده و امروز در کشورمان، مخصوصاً تهران، می‌توان بسیاری از خدمات را به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - شکل آنلاین سفارش داد. در مرکزیت این تحولات آنلاین، سایت‌های رزرو هتل و اقامت‌گاه نقش موثری بر تغییرات حوزه گردشگری داشته‌اند و اکنون خبر می‌رسد که یک بازیگر دیگر به نام «زودروم» از گروه اینترنت ایران، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - در این حوزه تصمیم دارد تا اقامتگاه‌های ارزان قیمت را با هدف افزایش گردشگردی در ایران در اختیار کاربران قرار دهد.

یکی از جدیدترین پروژه‌های گروه اینترنت ایران، زودروم است که دو ماه از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - آغاز فعالیت آن سپری می‌شود. «امیرحسین جهان‌دیده»، هم‌موسس و مدیر اجرایی زودروم در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که در این مدت، ۲ هزار سفر از طریق این سامانه که فعلاً فقط در تهران فعال است انجام شده. او هدف از تاسیس چنین استارتاپی را قابلیت سفر با هر بودجه‌ای عنوان می‌کند: «هدف ما این است که هر کس بتواند با هر بودجه‌ای، اقامت‌گاهی در هر نقطه‌ از ایران پیدا کند و دغدغه بودجه را برای سفر نداشته باشد. می‌خواهیم یک سرویس ارزان ارائه دهیم تا سفر فقط برای بخشی از افراد جامعه نباشد.»

Airbnb ایرانی؟

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران

اقامت‌گاه‌های ارزان‌قیمت، در ابتدا این تصور بحث‌برانگیز را به وجود می‌آورد که زودروم می‌خواهد مدل بومی شده «Airbnb» را در ایران اجرا کند. جهان‌دیده در خصوص این تصور عمومی می‌گوید: «ایجاد تمام زیرساخت‌های Airbnb زمان‌بر است. در آینده می‌خواهیم اقامت‌گاه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - شخصی را هم اضافه کنیم اما این موضوع نیاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - زیرساخت و ایجاد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - قوانین جدید دارد. در حال حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - مدلی که کار می‌کنیم، متفاوت است و با اقامت‌گاه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - رسمی کار می‌کنیم. مدل Airbnb مشکلات خودش را هم دارد و بزرگ‌ترین‌ آنها، تضمین امنیت است.»

در حال حاضر قانون‌ مشخصی برای فعالیت هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها وجود دارد و نمی‌توان خانه یا اتاق‌های شخصی را بدون مجوز در اختیار مسافران قرار داد. با این حال مدیر اجرایی زودروم باور دارد که باید به چنین سمتی حرکت کنیم و فضای گردشگری که در حال حاضر حاکم است، چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - نیازی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - را می‌طلبد. با این حال او نیز معتقد است که تغییر شرایط، زمان‌بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - خواهد بود: «بسیاری از مباحث قانونی که وجود دارد درست هستند. با این حال اکنون تمرکزمان روی این است که با اقامت‌گاه‌هایی کار کنیم که مجوز دارند و در آینده -شاید سال ۹۷- به سراغ اتاق‌ها و خانه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - شخصی که باید مجوز دریافت کنند برویم.»

هر خانه یک مجوز

جهان‌دیده از لزوم ایجاد زیرساخت‌ها و شرایط توسط افرادی که در آینده می‌خواهند منزل خودشان را اجاره‌ دهند می‌گوید و خبر می‌دهد که این اتفاق زمانی‌ می‌افتد که مجوز لازم برای هر خانه‌ای که قرار است به مدت کوتاه به مسافر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - اجاره داده شود، اخذ گردد: «اقامت‌گاه‌ها امروز مجوزهای لازم را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - دارند و مسائلی مثل هویت افراد و نسبت چند فرد با هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - چک می‌شود. در حالت اجاره منزل هم باید چنین اتفاقی رخ دهد. امروز این اتفاق به شکل سازمان‌دهی نشده اتفاق می‌افتد و مشکلات خود را هم دارد.»

زودروم اکنون فعالیت خود را در تهران آغاز کرده و به گفته جهان‌دیده، تا پایان سال شهرهای تحت پوشش آن به ۳ الی ۵ شهر خواهد رسید. با این حال مجموعه «پین‌ تا پین» - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - که آن نیز زیر چتر گروه اینترنت ایران فعالیت می‌کند، خدمات رزرو آنلاین هتل را انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد که فعالیت فعلی این دو مجموعه، یک همپوشانی را در گروه اینترنت ایران به وجود آورده است. با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - مدیرعامل زودروم با این نظریه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - موافق نیست و می‌گوید:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران

«با پین تا پین همکاری می‌کنیم و مشکلی از این نظر به وجود نمی‌آید. فعالیت پین تا پین متفاوت از کار ماست. پین تا پین برای هتل‌ها کار بازاریابی را انجام می‌دهد اما ما قسمت دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - از بازار را هدف گرفته‌ایم. ما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - هتل‌ها را پروموت نمی‌کنیم بلکه اتاق‌ها را بازدید و کیفیت آنها را بررسی می‌کنیم تا استانداردهای لازم را داشته باشند. برای مثال اتاق‌های ما حتماً باید اینترنت داشته باشند. به دنبال این هستیم که اتاق‌ها را در آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - به دکور خودمان تجهیز کنیم.»

تغییر در عادت گردشگر

گردشگری داخلی به دلیل هزینه‌های بالای مکان‌های اقامتی نسبت به سطح درآمد قشر متوسط - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - جامعه، در سال‌های اخیر با اقبال چندان زیادی همراه نبوده است. رنج قیمت هتل‌ها امروز در سراسر ایران از حدود ۲۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و مدیر اجرایی زودروم هم اشاره می‌کند که در جامعه دید چندان مناسبی نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - به اقامت‌گاه‌های ارزان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - قیمت وجود ندارد:

«می‌خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - این دید را تغییر بدهیم. یک اقامت‌گاه ارزان با تجهیز و رسیدگی، می‌تواند شرایطی را پیدا کند که هر کسی حاضر باشد یک شب را در آن سپری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - کند. هدف‌مان این است که در آینده بتوانیم روی گردشگری داخلی تاثیر مثبتی داشته باشیم.»

در دو ماهی که زودروم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - فعالیت خود را آغاز کرده، به دلیل قیمت پایین اقامت‌گاه‌ها، از آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - عنوان مدل بومی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - شده Airbnb یاد می‌شود. به نظر می‌رسد که در صورت تغییر قوانین و کاهش موانع، این استارتاپ می‌تواند قسمتی از مدل تجاری Airbnb را اجرا کند اما در حال حاضر، نوع فعالیت زودروم شباهتی به استارتاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر رامسر استان مازندران - آمریکایی ندارد و باید دید در آینده آیا می‌تواند مجوزهای لازم برای استفاده از خانه‌های شخصی و ایجاد تحولی بزرگ در صنعت گردشگری را دریافت کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانزاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، یکی از مشکل هایی که توی اجاق گاز و فر تکنوگاز P2X96G5VC-PRO L2 پیش میاد، اینه که برق نمیگیره و کار نمیکنه. بهتره که از یک تعمیر کار ماهر بپرسید تا باز کنه و مشکل رو برطرف کنه. در منطقه لمتر میتونید تعمیر کار های بسیار خوبی در جمع اهالی موجود هستند. اگر میخواهید برای تعمیر جایی رو پیدا کنید، دوستانتون رو بپرسید و معرفی تعمیر کارهای باسابقه رو دریافت کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone