🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38562.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ایرپاد ۲ با قابلیت حذف نویز به بازار می‌آید؟

مؤسسه مالی معتبر بین‌المللی بارکلیز، آخرین گزارش تحلیلی خود را منتشر نمود و با بررسی شواهد و ارقام موجود، مدعی شد که فروش کم پرچمداران جدید اپل یعنی آیفون 8 و آیفون 10 نتوانسته تاثیری منفی ...

مؤسسه مالی معتبر بین‌المللی بارکلیز، آخرین گزارش تحلیلی خود را منتشر نمود و با بررسی شواهد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و ارقام موجود، مدعی شد که فروش کم پرچمداران جدید اپل یعنی آیفون 8 و آیفون 10 نتوانسته تاثیری منفی بر جای بگذارد و به نوعی با فروش مطلوب و ادامه دار موبایل‌های قبلی اپل جبران شده است. بر اساس همین گزارش، تحلیلگران بارکلیز همچنین احتمال می‌دهند که ایرپاد ۲ با قابلیت حذف نویز در سال ۲۰۱۹ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

به نظر نمی‌رسد که اندازه کوچک و طراحی ظریف ایرپاد‌های اپل، اجازه دهد تا قابلیت حذف نویزی شبیه به هدفون‌های بیتس استودیو ۳ را در آنها تعبیه گردد اما بارکلیز احتمال می‌دهد که طراحی نسل بعدی این ایرباد‌ها، از لحاظ ظاهری تغییر خواهند کرد تا ویژگی‌های جدیدی را به خود اضافه کنند. البته این شرکت اعلام نموده که منظور از قابلیت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حذف نویز تنها به استفاده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از روش‌های آنالوگ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فیزیکی اشاره داشته باشد و به هیچ وجه نخواهد توانست ویژگی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حذف نویز فعال هدفون‌های استودیوی بیتس را به ارمغان آورد.

نسل نخست ایرپاد‌ها در آذر ماه سال ۲۰۱۶ معرفی شدند اما اپل دقیقاً اعلام نکرده نسل دوم این اپرباد‌‌ها چه زمانی به بازار خواهند آمد. به گزارش بلومبرگ کمپانی کوپرتینویی قصد دارد ایرپادهایی که ابتدا در سال 2016 عرضه شدند را به روزرسانی کرده و قابلیت هایی مانند چیپ وایرلس بهبودیافته و امکان فعال سازی فرمان‌های صوتی با گفتن عبارت «Hey Siri» را به آنها بیفزاید. بعد از سال 2018، مقاومت در برابر آب نیز از قابلیت هایی است که راه خود را به ایرپادهای اپل باز خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

تحلیلگران موسسه‌ی مالی مذکور پیش بینی می‌کنند که ایرپاد‌ها به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فروش مطلوب خود ادامه خواهند داد و تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، ۳۰ میلیون نسخه از آن‌ها فروخته خواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که قیمت ایرپاد‌ها در نیمه‌ دوم سال ۲۰۱۸ میلادی کمتر شود. به همین دلیل است که نسل جدید ایرپاد تا قبل از سال میلادی آینده به بازار عرضه نخواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با احترام، به عنوان یکی از کاربران مایکروفر میدیا مدل EC142A5L، مشکلاتی را با این دستگاه تجربه کرده‌ام. یکی از مشکلات آن این است که در برخی مواقع، این دستگاه بعد از چند دقیقه کار کردن، خاموش می‌شود و دیگر فعال نمی‌شود.

من تصمیم دارم که این مشکل را با تعمیر آن با کمک تعمیرکاران ماهر و با تجربه در شهر علی آباد کتول منطقه قدس حل کنم. آیا شما می‌توانید یک تعمیرکار ماهر با تجربه در این شهر معرفی کنید؟

با تشکر از کمک شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone