🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38567.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

طرح 20 تا 20 ظرف یک‌سال فضای مجازی را برای کودکان ایمن می‌کند

«طرح ۲۰ تا ۲۰ » در راستای حمایت از کودکان در فضای مجازی و در جهت اجرایی شدن سند حمایت و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودکان و نوجوانان، توسط کارگروه وزارت ارتباطات رونمایی ...

«طرح ۲۰ تا ۲۰ » در راستای حمایت از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کودکان در فضای مجازی و در جهت اجرایی شدن سند حمایت و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودکان و نوجوانان، توسط کارگروه وزارت ارتباطات رونمایی شد و بر اساس آن قرار است به مدت یکسال اهداف بلند مدت این کارگروه به نتیجه و ثمر برسد.

«خسرو سلجوقی»، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران و مجری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توسعه خدمات فضای مجازی کودک و نوجوان در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که دغدغه فضای مجازی و کودک یک معضل جهانیست و فقط به ایران مربوط نمی‌شود، اما در کشور ما بسیار با اهمیت است. او به دیجیاتو می‌گوید:

«قصد داریم نه تنها همگام با دنیا بلکه جلوتر از برنامه‌های سایر ملل قدم برداریم تا فضایی امن و مناسب برای کودکانمان داشته باشیم. محافظت از کودکان در دنیای واقعی به مراتب ساده‌تر از فضای مجازیست چرا که حد و حدود و کنترلی بر آنان در دنیای واقعی مستولی است که در جهان اینترنت نمی‌توان آن را داشت. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یک کودک با داشتن یک تبلت وارد دنیایی از اطلاعات خواهد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شد که همه می‌دانیم لزوما برای او مفید نخواهد نبود و این انبوه اطلاعات می‌تواند او را از پای در بیاورد.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

به گفته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سلجوقی سازمان ITU (اتحادیه بین‌المللی مخابرات) کارگروهی برای صیانت از کودکان آنلاین تشکیل داده که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در آن به محتوای مناسب برای این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قشر سنین پرداخته می‌شود:

«یونسکو حتی وارد کار شده و کتابی 12 جلدی تالیف کرده که در آن یک نوع رژیم اطلاعاتی به شهروندان کشورها توصیه شده است. کتابی که در یونیسف تالیف شده فقط دارای فهرست و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مصادیق کلی است و جزییات آن به خود کشورها واگذار شده تا بر اساس دین و مذهب و فرهنگ و آیین‌شان آن را تدوین و اجرا کنند. این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مساله باعث شده که کلیات طرح یکی باشد و در جزییات آن تفاوت‌هایی وجود داشته باشد تا فرهنگ‌های ملل نیز حفظ شود و به آنها خدشه وارد نشود.»

مجری توسعه خدمات - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فضای مجازی کودک و نوجوان تاکید می‌کند که 10 جلد از این 12 جلد در ایران آماده شده و اشاره می‌کند که مجموعه خلاصه‌ای از این کتب در حال حاضر در مدارس (پایه‌های دهم و ششم) تدریس می‌شود که خودش یک گام برای سواد اطلاعاتی کودکان و نوجوانان است. او اشاره می‌کند که این کتاب‌ها به زودی در بدنه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دولت مانند مدرک ICDL عمل خواهند کرد چرا که دانستن اطلاعات عمومی و سواد رسانه‌ای امروزه برای همه کارمندان دولت واجب است:

«پیش‌نویسی که توسط ارگان‌های گوناگون از جمله وزارت ارتباطات، آموزش پرورش، مرکز ملی فضای مجازی و حتی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بخش‌های خصوصی تدوین شد حالا تبدیل به یک سند اجرایی شده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که امروز شاهد رونمایی بخش‌هایی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از آن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بودیم. به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عنوان مثال اپراتور کودک را خواهیم داشت که با کمک همراه اول راه‌اندازی شده و قصدش صرفا ایجاد ارتباط سالم نیست بلکه فراهم آوردن محیط و محتوای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مناسب برای کودکان نیز هست.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

سلجوقی از حضور بخش خصوصی در مراحل مختلف نوشتن این سند و اجرایی شدن آن در طول این یک سال می‌گوید و باور دارد که با کمک این بخش می‌توان چاره‌ای اساسی برای مساله کودکان آنلاین اندیشید: «بخش خصوصی حتی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در پژوهش‌های اولیه کمک‌حال ما بوده و از امکاناتشان استفاده کردیم. همین الان هم شرکت‌هایی همچون تاتی، نبات و... هستند که فعالیت می‌کنند ولی چندان دیده نمی‌شوند که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قصد داریم در این طرح یکساله - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیشتر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آنها را وارد جریان سازیم.»

امروزه مساله کودکان آنلاین در ایران یکی از دغدغه‌های وزیر ارتباطات که خود پدر دو کودک است شده و تیم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اجرایی انتخاب شده توسط وی به سرپرستی دکتر سلجوقی قصد دارند تا با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کمک استارتاپ‌ها و دیگر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بخش‌های خصوصی بتوانند چاره‌ای دقیق برای آن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیندیشند تا شاید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بتوانیم فضای مجازی را تبدیل به یک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فرصت برای نسل آینده کرده و از آن استفاده مثبت ببریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone