🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38557.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مشکل جویشگرهای بومی اکنون نداشتن کاربر است

وزیر ارتباطات اخیراً عنوان کرده است که یک موتور جستجوی بومی به نام «پارسی‌جو» دقت‌عملی بیشتر از «بینگ» (موتور جستجوی مایکروسافت) و همچنین «یاندکس» (یک موتور جستجوی روسی) دارد و موضوع عدم استقبال از این جویشگرها ...

وزیر ارتباطات اخیراً عنوان کرده است که یک موتور جستجوی بومی به نام «پارسی‌جو» دقت‌عملی بیشتر از «بینگ» (موتور جستجوی مایکروسافت) و همچنین «یاندکس» - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - (یک موتور جستجوی روسی) دارد و موضوع عدم استقبال از این جویشگرها را موضوعی فراتر از بهانه‌های تکنولوژیکی عنوان کرد.

«محمدجواد آذری جهرمی» موتورهای جستجوی بومی را گزینه‌ای مناسب برای کودکان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - و نوجوانان دانست و نسبت به تجاری‌سازی و درآمدزایی از آنها اظهار امیدواری کرد.

وزیر ارتباطات اما کمتر درباره مشکلات غیرتکنولوژیکی و غیرفنی این سامانه‌ها گفت. از همین رو با «مژگان فرهودی»، مدیر گروه سامانه‌های وب پژوهشگاه فناوری و اطلاعات به گفتگو نشستیم تا بیشتر درباره مشکلات کنونی این جویشگرها بدانیم.

فرهودی نیز دقت‌عمل جویشگرهای بومی را در طی آزمایشاتی که در پژوهشگاه ارتباطات انجام شده را در برخی جستجوهای کلمات فارسی بهتر از موتور جستجو بینگ عنوان می‌کند ولی معتقد است که هنوز جای کار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - زیادی برای رشد جویگشرهای بومی وجود دارد. او پیشرفت جویشگرهای بومی را در آینده مثبت ارزیابی می‌کند اما سهم 1 درصدی آنها از بازار کاربران را یکی از موانع سدراه توسعه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - آنها می‌داند چرا که عملا بدون داشتن کاربران انبوه نمی‌توان آزمون و خطاهایی در راستای مشکلات این سامانه‌ها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - انجام داد:

«گوگل تقریبا هر روز رقمی بین 280 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - تا 290 میلیون جستجو را از کشور ما دریافت می‌کند که این رقم در موتورهای بومی در بهترین حالت خود به 200 تا 250 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - هزار Query در روز می‌رسد. گوگل می‌تواند با آنالیز رفتار کاربران - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - و میزان و سنجش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - جستجوها، گزینه‌های بسیاری را در سامانه خود راه بیندازد، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - موتورهای جستجو سرویس‌های لایو هستند و بحث‌های کمی و کیفی زیادی را در چنته دارند که باید به آنها رسیدگی شود و این رسیدگی بدون داشتن کاربر امر سختی است.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران

فرهودی قبول دارد که از منظر فنی هنوز جای کار بسیاری برای موتورهای جستجوی بومی وجود دارد اما تاکید می‌کند و در حال حاضر به پیشرفت نسبتا قابل قبولی رسیده‌اند که بیشتر از نیاز فنی به زیرساخت‌های دیگری احتیاج دارند که داشتن کاربر تنها یکی از آنهاست. او به دیجیاتو می‌گوید:

«منظور از زیرساخت فقط مسائل سخت‌افزاری و فنی نیست بلکه محتوای سازمان‌هایی در ایران در اختیار تیم گوگل وجود دارد که به موتورهای بومی داده نشده است. این دیتابیس ناقص را باید حداقل در بخش سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی درست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - کنیم که البته در مرکز ملی فضای مجازی هم سیاست‌های آن اخیرا به‌تصویب درآمده تا همکاری‌های بین سازمان‌های دولتی و موتورهای جستجوی بومی بیشتر شود. برای مثال می­‌توان به اطلاعات ۱۱۸ و پایگاه­ داده­‌های پژوهشی نظیر پایان­ نامه­‌ها و یا آدرس صاحبان کسب‌وکار و فروشگاه‌های اینترنتی و... اشاره کرد.

این همکاری‌ها می‌تواند هم در زمینه دادن دیتابیس‌های لازم باشد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - و هم در جذب کاربر، چه می‌شود اگر در این سازمان‌ها Homepage صفحه موتور جستجو یک سایت ایرانی قرار بگیرد؟ در این حالت بخشی از معضل نداشتن کاربر هم حل خواهد شد.»

او به مساله موتورهای جستجوی بومی و کودکان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - و نوجوانان اشاره می‌کند و باور دارد که افراد دارای سنین پایین، به دنبال دقت فراوان و جزییات ریز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - در جستجوهای خود نیستند و همین جمعیت میلیونی دانش‌آموزان می‌تواند افزایش کاربران را به طرز محسوسی بالا ببرد.

به گفته فرهودی اگر این نکته در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده شود، بی‌شک نتیجه برد بردی به همراه خواهد داشت، چرا که موتورهای جستجوی بومی دسترسی کودکان به سایت‌های خلاف موازین اخلاقی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - و ترویج خشونت و... را نیز خود به خود محدود می‌کند:

«این امر در بخش موتورهای جستجوی تخصصی می‌تواند تا حد دانشگاهیان نیز گسترش یابد و شاهد حضور دانشجویان در بین کاربران موتورهای جستجوی بومی باشیم. جویگشرهای «خاص منظوره‌ای» مثل علم‌نت که به مقالات و تحقیقات دانشگاهی می‌پردازد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - روز به روز کامل‌تر می‌شوند و جویشگرهای خاص‌منظوره دیگری همچون ترگمان (مترجم ماشینی) و... وجود دارند که در تعامل و همکاری با جویشگرهای بومی مثل پارسی‌جو و یوز و... می‌توانند به آنها کمک شایانی کنند. برخی از این سرویس‌های مجزا به بلوغ کافی رسیده‌اند و جواب خود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - را پس داده‌اند و می‌توان از آنها در بدنه جویشگرهای عمومی استفاده کرد که این امر نیز احتمالا به زودی محقق خواهد شد.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران

فرهودی فراجویشگرهای بومی (موتورهای جستجویی که کارشان جستجو و گلچین لینک‌ها و مطالب از دیگر سایت‌های جستجوست) مثل سایت سلام و... را نیز در جایگاه مطلوبی می‌بیند و امیدوار است تا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر محمودآباد استان مازندران - آنها نیز در بین کاربران همه‌گیر شوند.

با توجه به اینکه جویشگران داخلی در حال حاضر حدود صدها نفر پرسنل را جذب کرده و توانسته­­‌اند متخصص ایرانی را در زمینه­‌های مرتبط به کارگیرند، در صورت پیشرفت همه جانبه آنها و اقبال عمومی مردم به این سایت‌ها، هزاران فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد که بازار فناوری کشور را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد؛ بازار و اقتصادی که بیشتر کارشناسان معتقدند آینده تجارت در آنجا قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشومهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام وقت بخیر شهرک سام محمود آباد محمودآباد سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در شهرک سام محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone